You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 342.

Tuesday, January 6th 2015, 4:54pm

Author: rozwo

Zbrojownia ulepszenie...

temat zbrojowni walkowany od lat- odpowiedz negatywna co do zmian to ja znowu swoje moze by wprowadzic spodnie?

Monday, December 29th 2014, 9:29pm

Author: rozwo

Czas wojny - czy warto zaczynać?

nie warto nawet po bobie jak ci sie uda dobijesz do 45 poziomu w stolicy no powiedzmy ze dwie wioski pobudujesz I co dalej przyleci mutant I cie zjedzie do zera brak alternatywy I balansu za malo graczy za malo klanow za malo poprawek kicha nic wiecej w sumie popykac zawsze mozesz

Thursday, August 14th 2014, 12:15pm

Author: rozwo

Event Mundialowy

ty sie za robote zabierz a nie za odpisywnie na brednie jedna du.. wystarczyla aby skasowac mundial nic wam sie nie chce

Thursday, August 14th 2014, 10:23am

Author: rozwo

Event Mundialowy

no to nawet D.. nie pokazali,takie lajzy z nich sa,ciekawe czy jeszce maja frajerow na premke I tak citoslawy zapytuje kiedy cos zrobicie wprowadzicie jakies zmiany ta gierka pokazuje jak wyglada nasze spoleczenstwwo pozdrawiam z zielonej wyspy

Wednesday, August 13th 2014, 9:13pm

Author: rozwo

Event Mundialowy

pewnie do swiatecznego,albo jak skoncza w BW jakis kolejny C2H50C,NAS MAJA W [cenzura] CIEKAWE CO POKAZA NA ROCZNICE PEWNIE TEZ D... // Proszę nie używać wulgaryzmów. KC.

Wednesday, July 23rd 2014, 8:21pm

Author: rozwo

Majówka z Czasem Wojny!

Mundial tez juz poszedl w cholere,a 10 wrzesnia mija 2 lata jak nas mamia obietnicami ciekwe co w rocznice ostatniej poprawki nam powiedza znowu BW rozgrzebane a dla nas nie ma czasu prosil bym o wewncik I moze jakis konkurs np.kto wymysli lebsza bzdure zeby zbyc graczy jakis bonusik dostanie pozdrawiam

Monday, May 5th 2014, 10:22am

Author: rozwo

Majowe G... Dzien Pierwszy

500 krotnie http://t2.czaswojny.interia.pl/showmsg.p…&key=caef4a636e no I rozumiem ze pewne lokacje sa do niczego nie potrzebne, sa bo sa 500 plus kumulka wszystkich bonusikow w ewencie http://t2.czaswojny.interia.pl/showmsg.p…&key=a926cd34ac I tygrysku to nie placz temat tylko takie popierduchy na temat systemu gry

Thursday, May 1st 2014, 11:42pm

Author: rozwo

Majowe G... Dzien Pierwszy

niewiadomo czy pogratulowac bo nie stety nie wiem jakie to ma statystyki dlaczego w raportach nie wyswietlaja sie statystyki zwoju

Thursday, May 1st 2014, 10:02pm

Author: rozwo

Majowe G... Dzien Pierwszy

http://t2.czaswojny.interia.pl/showmsg.p…&key=89341b6a6a tu kumulacja, http://t2.czaswojny.interia.pl/showmsg.p…&key=920b58e68b kumulacja run, http://t2.czaswojny.interia.pl/showmsg.p…&key=84b92885b9 tu sie wszystkie kumulacje skupily, http://t2.czaswojny.interia.pl/showmsg.p…&key=862faeac89 najpiekniejsza kumulka, http://t2.czaswojny.interia.pl/showmsg.p…&key=b065e53dca I na otarcie tylka, http://t2.czaswojny.interia.pl/showmsg.p…&key=0764dd9519 ewent jak zwykle

Wednesday, March 12th 2014, 3:13pm

Author: rozwo

???

mnie jeden z kolesi z forum odpowiedzal ze jak wplace kase na rozwoj to gra ruszy pozatym nic nie bedzie robione,tak mi kolo napisal { wiec siedz cicho rozwo ty masz jakies problemy emocjonalne ? Nie potrafisz czytac ze zrozumieniem czy co z toba jest nie teges ? Napisał jasno i rzeczowo , nie ma pieniędzy na rozwój gry koniec i kropka . Chcesz aktualizacje to wplac 100 tysiecy na konto BW jako darowizna i wtedy ładnie poproś o ktualizacje . Nie rozumiem czemu jeszcze ci za te wyzwiska konta na ...

Monday, January 20th 2014, 5:56pm

Author: rozwo

Roadmap 2014

jasno I na temat przynajmniej szkoda ze przez adwokatow

Monday, January 20th 2014, 4:00pm

Author: rozwo

Roadmap 2014

czlowieku o czym ty piszesz,pokaz mi oto palcem gdzie jest zebrine to co macie niby zrobic od poczatku do konca a wasze A3.2 TO SOBIE WSADZCIE,znowu nie umiesz odpisac z sensem

Saturday, January 18th 2014, 8:44pm

Author: rozwo

Roadmap 2014

co ty w sobote I niedziele to mozesz nawet na.... na forum poczekajmy dajmy pare dni czasu ale z drugiej strony gdyby byl jakis plan to ile zajmuje napisanie poprostu nic nie maja to I udaja balwana swiatecznego

Wednesday, January 15th 2014, 12:49pm

Author: rozwo

Roadmap 2014

Wtam czy admini maja jakies wiesci dotyczace 2014 roku zwiazane z gra ps.tylko prosze o odpowiedz w temacie a nie zalewanie kitu z BW w tle

Wednesday, December 25th 2013, 12:47pm

Author: rozwo

Event

Bałwany umieściły bałwanki na LOKACJACH i to jest nasz EVENT świąteczny .Niech się ferajna cieszy i łudzi nie balwany tylko jeden balwan ,trzeba pisac personalnie ,bo inaczej nie zrozumie no chyba ze ta gra jest tak rozbudowana ze armia ludzi nad nia pracuje,ale I w takim wypadku odpowiedzalne sa konkretne osoby z nazwiska I na gablote plus foto

Monday, December 23rd 2013, 8:40pm

Author: rozwo

Event

http://t2.czaswojny.interia.pl/showmsg.p…&key=6b0f916e03 very nice event

Monday, December 23rd 2013, 7:25pm

Author: rozwo

Event

czyli robi z siebie ch.. na wlasne zyczenie ma ktos namiar na niego na fejsie mozna by bylo obciachu narobic,ot tak po Polsku na swieta moze sie opamieta a zreszta sr... pies pozdrawiam I wesolych, szkoda czasu no I sylwka zabawnego zycze

Monday, December 23rd 2013, 5:18pm

Author: rozwo

Event

on nas w ch... robi od dawna ale najsmieszniejsze jest to ze on z siebie ch.. robi nie ma sie co dziwic za darmo nikomu sie nie chce,bo jesli on nie jest wlascicielem gry tylko zwyklym pionkiem to nie jego wina powinno sie pisac do PRASNALA MOZE PRZESTAL BY SKOMPIC KASY NA ZALOGE I WTEDY COS BY SIE RUSZYLO

Monday, December 23rd 2013, 4:39pm

Author: rozwo

Event

proponuje zmiane nazwy eventu SWIETY MIKOLAJ MIESZA PALCEM W CZARCIEJ D.. <img src="wcf/images/smilies/chytry.gif" alt="" title="chytry" style="font-size: 0.8em;" />

Sunday, December 22nd 2013, 5:45pm

Author: rozwo

Event

http://t2.czaswojny.interia.pl/showmsg.p…&key=cc13734dbc nie gadajcie jest ok tak mialo byc I jest