Nie jesteś zalogowany.

Search results

Search results 1-20 of 76

Monday, 29.11.2010, 10:45

Autor: cleaner

problem z serverem??

Konrad sprawdzalem ping byl ok w tym czasie kiedy mialem ten problem nic po drodze sie nie gubilo zrobilem tez tracert[za porada kolegi ja jestem laikiem w tych sprawach] i wychodzilo ze po drodze tz dokladniej w Paryzu cos sie walilo i tak mi sie wydaje ze tam jakis problem zaistnial w tej chwili wszystko juz jest [jak narazie] w porzadku dziwilo mnie to dosc mocno poniewaz forum i inne gry/strony w europie/Polsce wskakiwaly mi calkiem normalnie dziekuje za zainteresowanie pozdr

Saturday, 27.11.2010, 06:55

Autor: cleaner

problem z serverem??

witam od kilku dni zauwazylem ze czasami gra laduje sie bardzo wolno dzisiaj jest makabrycznie strona laduje sie 5-7 minut i nie zawsze do konca tak wyczyscilem ciasteczka itd forum dziala bez zarzutu inne strony laduja sie tez bez zadnych problemow tylko gra jakos nie moze wskoczyc do konca caly czas czeka na polaczenie z serwerem [w moim przypadku T2] moze by sie dalo to jakos sprawdzic co to za problem sie wkrada? teraz to juz calkiem nieciekawie zaloguje sie i wyskakuje biala strona i koniec...

Friday, 01.10.2010, 12:38

Autor: cleaner

kolejnosci herosow w widoku zbrojowni

mam taki sam przypadek muj glowny jest na 2 miejscu w zbrojowni troche to czasami denerwujace ale idzie sie przyzwyczaic

Sunday, 29.08.2010, 14:59

Autor: cleaner

skrzydlata tarcza z okuciem

obrona hero +25 zycie hero +100 zycie jednostek +40 ile moze byc warta ?

Thursday, 29.07.2010, 13:15

Autor: cleaner

nowa wioska

ok thx teraz sie udalo nastepnym razem nie bede anulowal pozdr

Thursday, 29.07.2010, 12:39

Autor: cleaner

nowa wioska

nie wiem dokladnie o jaki to link chodzi ...dzisiaj juz 2 razy mialem czas ujemny za chwile wysle ponownie jesli nie wyjdzie znowu to dam znac jak na zawolanie Armia - Nic ladnego Armia kolonizuje teren. Czas do końca: -176 s [anuluj] mam nadzieje ze o to chodzi