You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

21

Friday, May 30th 2008, 4:14pm

Za to naziemny może być bardziej "przypakowany", bo ma na początku o 400pr więcej ;)
Czyli te 400 punktów może wsadzić w AA lub Dowodzenie ;)

22

Friday, May 30th 2008, 4:19pm

Kruczy moj bohater nie zostal od kiku tygodni zabity przez innego bohatera ;)

Co do ataku i obrony - obrona jest tansza anizeli atak AA dodatkowo obrone mozna powiekszyc poprzez przedmioty oraz runy w znacznie wiekszym stopniu niz atak przeciwlotniczy.
Piep**ycie jak potłuczeni.

Shathall

Beginner

Posts: 5

Location: Spytkowice

  • Send private message

23

Friday, May 30th 2008, 4:21pm

A mi się wydaje że do którejś jednostki zostanie dodany słaby AA.

Np.

Miotacz Kamieni
Atak Przeciwlotniczy 10 (szansa na trafienie 25%)
Pomóż w rozbudowie miejscowości Spytkowice na Myminicity.com

24

Friday, May 30th 2008, 4:21pm

Nie licz na to.
Piep**ycie jak potłuczeni.

25

Friday, May 30th 2008, 4:55pm

Ja wziąłem latanie, ale jak admini wprowadzą możliwość resetu postaci to ją zresetuję i uziemię :) I co z tego, że nie zabijesz przeciwnikowi hero ? Jeśli wybijesz mu armię, to zabierze ci oszałamiającą kwotę 25 minerałów xd Latający hero może w późniejszym etapie okazać się dobry, a może być przekleństwem. Tak czy inaczej - zawsze można go będzie nauczyć latania, a oduczyć już nie.

26

Friday, May 30th 2008, 4:58pm

Ja wziąłem latanie, ale jak admini wprowadzą możliwość resetu postaci to ją zresetuję i uziemię :) I co z tego, że nie zabijesz przeciwnikowi hero ? Jeśli wybijesz mu armię, to zabierze ci oszałamiającą kwotę 25 minerałów xd Latający hero może w późniejszym etapie okazać się dobry, a może być przekleństwem. Tak czy inaczej - zawsze można go będzie nauczyć latania, a oduczyć już nie.
No w sumie to ci co wzięli latanie teraz( W tym ja.xD) mogą się na tym przejechać potem,a ci co nie wzięli jeżeli latanie okażę się dobre będą mogli się go nauczyć.:/ Jestem za tym żeby o lataniu trzeba decydować na początku gry:P.

27

Friday, May 30th 2008, 5:02pm

Bez sensu ^^ Jest dobrze tak jak jest, mam tylko nadzieję że dostaniemy możliwość resetu postaci zanim dobijemy do drugiego poziomu
Aha, jeśli mam powiedzmy 1100 pd to po resecie do rozdania będę mieć też 1100 prawda ? ^^ Tak pytam tylko żeby się upewnić

Raziel

Intermediate

Posts: 236

Location: Warszawa/Bydgoszcz

  • Send private message

28

Friday, May 30th 2008, 5:04pm

1) Opcja resetu już jest
2) Reset całkowity - masz 0 expa (na pewno), ale nie możesz zmienić (chyba, bo nie robiłem resetu) rasy.
Boże, kiedy Dies Irae?
Ludzie, proszę, czytajcie TUTORIAL i używajcie opcji SZUKAJ!!!

Nick w grze: Raziel

"Kropla krwi spływa,
jakże piękną czerwienią,
zachodzi słońce."

29

Friday, May 30th 2008, 5:05pm

reset jest prawie całkowity, bo zostaje tylko "rasa" bohatera, pozostałe czynniki (doświadczenie) wraca do bazowego ;)

A co do latających bohaterów ;) zrobisz drugą wioskę, drugiego bohatera, który nie lata, a latający będzie biegał na ekspy :P

30

Friday, May 30th 2008, 5:09pm

aha... trochę kiepsko, myślałem że da się zresetować i zatrzymać te parę punkcików doświadczenia...

31

Friday, May 30th 2008, 5:51pm

Tak sie zastanawiam, a nie mozna przynajmniej jednej jednostce dac ataku przeciwpowietrznemu? Znaczy co, oni nie oganali sie od ptactwa i innych stworzen latajacych? Jak jednostka z zalozenia rzuca kamieniami, to czy nie moze rzucac rownie w powietrze?

Glupe 10 ataku w powietrze, a calkowicie zmienia balans. Na walki w epoce nie bedzie mialo znaczenia, bo nikt nie ma jednostek latajacych, a bedzie mozliwosc bronienia sie przeciwko herosom latajacym.

32

Friday, May 30th 2008, 5:58pm

Taaa, daj im 10 ataku powietrznego to zrobią z każdego latającego herosa miazgę. Gdyby dać im szansę trafienia 10-20 % to byłoby OK, ale w sumie można to olać.

33

Friday, May 30th 2008, 6:16pm

W walkach z graczami to bardziej czy latający czy nie liczy się ilość wojska, po symulacjach widać. Wystarczy 6 dzikich i nikt nie wygra w 3 rundy. A bohatera można wskrzesić

Shathall

Beginner

Posts: 5

Location: Spytkowice

  • Send private message

34

Friday, May 30th 2008, 6:24pm

Po przemyśleniu mijego poprzedniego posta wydaje mi się prawdopodobne założenie iż będą dostępne itemy dające jednostkom miotahjącym atak AA z % szansą trafienia. Gdyby ich nie było faktycznie latający by miał boosta. Co z tego że potem straci jak bedzie sporo do przodu w XP i jeśli pomyśli to zrównoważy swoje braki. Musi być jakiś haczyk z wyrównaniem szans. Ot co.
Pomóż w rozbudowie miejscowości Spytkowice na Myminicity.com

35

Friday, May 30th 2008, 6:34pm

Omg, zobacz sobie na statystyki bohatera w symulacji i zobacz na swojego bohatera. Podobne ? Podpowiem ci, odpowiedź brzmi: NIE, dlatego bardziej liczy się ilość wojska a nie bohater ^^
Ale w/g mnie wszystko jest OK, a latanie to nie jest aż taki boost... z resztą zobaczycie

Shathall

Beginner

Posts: 5

Location: Spytkowice

  • Send private message

36

Friday, May 30th 2008, 6:54pm

No cóż, skanując sąsiadów znalazłem latacza z 5 jednostkami. Wystarczy aby skopać innych :P

+ może od razu iść na exp a ja tylko PvP :/
Pomóż w rozbudowie miejscowości Spytkowice na Myminicity.com

37

Friday, May 30th 2008, 6:58pm

OMG, co wy z tymi ekspedycjami... Nabije sobie 100- 200 pkt w jaskini, a to tylko 10-20% jednego poziomu.
szanse że wylosuje najmniejszą ilość jednostek, wybije wszystkie i znajdzie jakiś przedmiot są zbliżone do zera... poza tym w każdej kolejnej lokacji jednostki mają atak AA...

This post has been edited 1 times, last edit by "Vince" (May 30th 2008, 7:03pm)


38

Saturday, May 31st 2008, 1:14pm

Dla nielatających i nie czytających tutoriali:

jak masz silną armię to stawiasz hero w 2gim szeregu, póki ci armii nie zabiją to nie mogą atakować 2go szeregu.
Przed wysłaniem PW upewnij się, że piszesz do właściwej osoby:
Admin ds. technicznych - Konrad
Admin ds. koncepcyjnych - SushiMaker

39

Saturday, May 31st 2008, 1:26pm

Gram nielatajacym, pomimo ze jest mozliwosc resetu. Stawiam armie z przodu, postawilem na leczenie, i niestety nie jest rozowo.

Leczenie pomimo silnej inwestycji nie daje tyle ile sie spodziewalem ze bedzie dawac. Zamaist leczyc za pelne 80, leczenie wchodzi za 10 (SIC!).
http://alpha.czaswojny.pl/showmsg.php?mi…&key=84bf1b361f

Jasne, mialem dobra armie i bohater przezyl, ale i tak mnie zlupili, glownie dzieki temu, ze wrogi bohater tez atakowal i zadawal obrazenia.

BTW... co jest z tym leczeniem? Mam podciagnietego bohatera do 80 i co? W calej walce uleczyl za 60? O co biega?

Raziel

Intermediate

Posts: 236

Location: Warszawa/Bydgoszcz

  • Send private message

40

Saturday, May 31st 2008, 1:30pm

Może nie za bardzo miał kogo leczyć? Jakiś ktoś mógł dostać tylko za 10 HP, a twój heros go uleczył.
Boże, kiedy Dies Irae?
Ludzie, proszę, czytajcie TUTORIAL i używajcie opcji SZUKAJ!!!

Nick w grze: Raziel

"Kropla krwi spływa,
jakże piękną czerwienią,
zachodzi słońce."