Witamy na Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. Jeśli to Twoja pierwsza wizyta, przeczytaj Pomoc - wyjaśni Ci ona działanie forum. Aby korzystać ze wszystkich funkcji forum należy się zarejestrować. Użyj formularza rejestracyjnego aby dokonać rejestracji lub przeczytaj więcej informacji o procesie rejestrowania się na naszym forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany na forum, zaloguj się.
Ten post był edytowany 2 razy, ostatnio edytowany przez "KruczoCzarny" (19.03.2009, 23:28)
Ja widzę to tak: xx osób dostałoby bana za ten bug - byłby lament (pewnie również i twój, że banowane są konta porządnych graczy). Nie dostali bana i też jest lament.Admin podjął decyzję i podał przyczynę, która do mnie akurat przemawia, ale jak już wspomniałem rzadne z rozwiązań nie byłoby dobre i wybrano to, które zdaniem admina było lepsze.Kurde Cerberis świete słowa. Ujałes to dokładnie tak jak powinno to wygladac w oczach Adminów. Pozostaje nam niestety ubolewac że w rzeczywistości wyglada to zupełnie inaczej. Ciekawe, gdzy na serwerze ktos odkryje inny bug który bedzie swiadomie wykorzystywał to w tym momencie Admini sami sobie związali rece i za nic w świecie nie mogą ukarać takiego gracza banem. Może on zawsze podeprzec sie ta historia i pisac o niesprawiedliwosci wobec niego...i cóz pozostanie przyznac mu racje!!!
W razie jakbyś nie doczytał - każdy bugusing będzie traktowany indywidualnie. Za jeden dostaniesz bana stałego za inny 30 dni za inny 15 dni itp.Jeśli w przyszłości będzie inny bug, który zachwieje w innym stopniu system gry, kara również będzie inna.
Po takiej karze na pewno część ludzi z pomysłami na bug using dwa razy by się zastanowiła, a tak strzelacie sobie w kolano bo pewnie jakieś bugi jeszcze są do wykorzystania.
Skoro więc można znaleźć nadmiarowe armie i skasować wojsko i jeszcze do tego wysłać userowi wiadomość to dlaczego nie można zrzucić tej informacji do raportu? Mamy wtedy czarno na białym który user i ile jednostek ma za dużo. Więc może jednak się da no chyba że faktycznie nie ma możliwości dodania takiej funkcjonalności do skryptu. Wydaje mi się to bardzo dziwne ale nie upieram się bo nie wiem jak to wygląda od środka.Cytat
Jesteśmy w trakcie pisania skryptu usuwającego nadmiarowe armie podczas cogodzinnej synchronizacji kosztów utrzymania.
Usuwane będą jednostki począwszy od najtańszych, przy usunięciu gracz będzie otrzymywał komunikat o fakcie usunięcia jednostek.