Nie jesteś zalogowany.

Witamy na Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. Jeśli to Twoja pierwsza wizyta, przeczytaj Pomoc - wyjaśni Ci ona działanie forum. Aby korzystać ze wszystkich funkcji forum należy się zarejestrować. Użyj formularza rejestracyjnego aby dokonać rejestracji lub przeczytaj więcej informacji o procesie rejestrowania się na naszym forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany na forum, zaloguj się.

601

Friday, 29.01.2010, 09:42

A może dorzucicie opcje następującą :

W zamian za 10 dni premium jednorazowo na epokę i jednorazowo na wioskę będzie można zamienić jedno pole na losowe inne (pewniakiem będzie, że się nam nie powtórzy to, które mieliśmy poprzednio).
Pole będzie mogło być zarówno zwykłe jak i podwójne.

602

Friday, 29.01.2010, 12:33

Jak dla mnie było by za prosto każdy graczy który nie szczędzi kasy na premium mógł by mieć wioskę pod dane jednostki z samymi polami bonusowymi przez co równowaga gry była by zaburzona.

603

Friday, 29.01.2010, 14:42

Powtarzam :

JEDNORAZOWO NA EPOKE

Aliar

Intermediate

Postów: 388

Skąd: Mezopotamia

  • Wyślij prywatną wiadomość

604

Monday, 08.02.2010, 16:56

Już kiedyś się pytałem, ale nie uzyskałem sensownej odpowiedzi:
1. Jest jakaś szansa na wprowadzenie sufixow?
2. Czemu można opracować zaawansowane strzemiona przed zwykłymi strzemionami?
Po co Ci uszy?

Wystarczy klik!

605

Monday, 08.02.2010, 17:25

A ja bym wolał żeby na stronce klanu były aktualne oblegi i jakie armie dolaczyly cos typu BW np:
Obleżenie z wioski: 128:128 na wioske 129:129 dolaczone armie:
Gracz1 wioska 123:123
gracz2 wioska 144:999
itd.
Co wy na to

EBO

Intermediate

Postów: 547

Skąd: Łódź

  • Wyślij prywatną wiadomość

606

Monday, 08.02.2010, 17:44

danio jestem za :D

widac np ktory noobek podkrad miejsce :rolleyes:
Lives in order to take control of world
for the wolfish glory™


Nie zadaje się z "idiotami", najpierw sprowadzą mnie do swojego poziomu, a później pokonają doświadczeniem. :whistling:

kerlakow

Początkujący

Postów: 3

Skąd: Bytom

  • Wyślij prywatną wiadomość

607

Tuesday, 09.02.2010, 13:47

Pytanie

a raczej pomysł co do chmary opuszczonych wiosek które są bez użyteczne i zajmują tylko miejsce nie szlo by wprowadzić opcji ze wioski nieaktywne były by inaczej oznaczone i szlo by je niszczyć jednym najazdem po czym taka wioska by znikała a surowce przechodziły w całości na konto agresora ??? dało by to zastrzyk surowca aktywnym graczom i oczyściło mapę w dużym stopniu ?? co wy na to ??

kerlakow

Początkujący

Postów: 3

Skąd: Bytom

  • Wyślij prywatną wiadomość

608

Tuesday, 09.02.2010, 13:51

pomysl

oczywiście takie wioski musiały by spełnić jakieś warunki np : kilka miesięcy nie aktywności i wioska nadawała by się do zniszczenia ??

Lomnas

Super Moderator

Postów: 960

Skąd: Kraków

  • Wyślij prywatną wiadomość

609

Tuesday, 09.02.2010, 13:53

Edycja postów nie gryzie... ostrzeżenie za to otrzymujesz.
"Krytykować może jedynie ten, kto posiada serce gotowe do niesienia pomocy." William Penn

"Któż to tupta, tupiąc po moim mostku?" - "To!" S. King

Ha ha ha :D



Dajcie wasala;)

EBO

Intermediate

Postów: 547

Skąd: Łódź

  • Wyślij prywatną wiadomość

610

Tuesday, 09.02.2010, 15:12

Lista zmian, które NIE zostaną wprowadzone

§27. Zmiana systemu usuwania nieaktywnych kont ( nie zmienia bo nie ma :rotfl: )
Lives in order to take control of world
for the wolfish glory™


Nie zadaje się z "idiotami", najpierw sprowadzą mnie do swojego poziomu, a później pokonają doświadczeniem. :whistling:

kerlakow

Początkujący

Postów: 3

Skąd: Bytom

  • Wyślij prywatną wiadomość

611

Tuesday, 09.02.2010, 15:29

czyli jednym słowem operatorom gry nic się nie chce ...czyste lenie ...a przecież taka mała zmiana ułatwiła by im życie i mieli by o 2 problemy mniej jeśli dołączyli by do wiosek porzuconych te zablokowane ... i nie ma co tu gadać ze się nie da bo jak każdy wie dla chcącego nic trudnego ... to wszystko co mam do powiedzenia nawet możecie mnie zablokować bo i tak się nie opłaca tu pisać skoro nic nie robią !!!!!!!!!!!!!

612

Tuesday, 09.02.2010, 15:38

No to ja mam kolejny pomysł. Może by tak stworzyć przedmiot, który bedzie można kupić za premium raz na miesiąc służący do tworzenia 1 gniazda w przedmiocie
(maksymalnie 1)- potocznie zwanego slotem :) Plus taki ze bedzie mozna zrobic z 2 lub 3 slotowce z 1 lub 2.
Żeby jednocześnie nie było zbyt prosto będzie to tez miało skutki uboczne:

1. Przedmiot po stworzeniu w nim gniazda będzie można tylko jeden raz opatrzyć zwojem magicznym - po usunięciu run z takiego przedmiotu przedmiot zostanie zniszczony :).

2. Będzie można wykonać taka operacje tylko i wyłącznie na przedmiotach prefixowanych.

3. Będzie można wykonać taka operacje tylko i wyłącznie jednorazowo na 1 przedmiot - to tylko propozycja ale jak będzie za często to przedmioty stracą na wartości itd i tp...

Ten post był edytowany 1 razy, ostatnio edytowany przez "Alkohol" (09.02.2010, 15:44)


annaasakura

Początkujący

Postów: 56

Skąd: BC t1

  • Wyślij prywatną wiadomość

613

Tuesday, 09.02.2010, 22:48

nie!
Przedmioty powinny być czymś unikatowym, rzadkim, dającym olbrzymi bonus, złom powinien być na porządku dziennym a unikaty... te slotowe - rzadkością.

Nie powinno się wprowadzać takich ułatwień tym bardziej za kase

614

Wednesday, 10.02.2010, 00:22

bla bla bla bla ....

to nie za kase a moze za repa, albo niech to bedzie dropilo bardzo zadko... przez co bedzie bardziej unikatowe.

615

Wednesday, 10.02.2010, 12:49

Lista zmian, które NIE zostaną wprowadzone

§27. Zmiana systemu usuwania nieaktywnych kont ( nie zmienia bo nie ma :rotfl: )


Roadmap 2009
12) Usuwanie nieaktywych / zbanowanych kont po pewnym czasie. :P
"My greatest challenge was knocking Liverpool right off their f***ing perch. And you can print that."
Sir Alexander Ferguson.

616

Wednesday, 10.02.2010, 13:02

A ja się może przypomnę, bo nie pamiętam czy już kiedyś o tym mówiłem, a mianowicie Garnizon wioski jest używany tylko i wyłącznie gdy jesteśmy offline i akurat tam trafiają nasze jednostki. Moim pomysłem byłoby aby te jednostki z garnizonu otrzymały bonus z murów jednocześnie tracąc bonus od bohatera(bohatera nie da rady dac do garnizonu). Byłaby to możliwośc kombinacji. np
Jednostka A ma dużo życia, ale mało ataku-dajemy ją do garnizonu gdzie zwiększymy jej atak
Jednostka B duży atak mało życia-dajemy do armii z aniołem itd.
Co wy na to??

annaasakura

Początkujący

Postów: 56

Skąd: BC t1

  • Wyślij prywatną wiadomość

617

Wednesday, 10.02.2010, 13:41

świetne! jak najbardziej za!

EBO

Intermediate

Postów: 547

Skąd: Łódź

  • Wyślij prywatną wiadomość

618

Monday, 15.02.2010, 17:27

Wpadlem na pomysl aby zachecic do przechodzenia do wyzszych epok a zarazem aby expienie nie trwalo wieki...
Tak jak osiagniecie maxymalnego poziomu dla danej epoki powoduje otrzymywanie tylko 65% expa czyli o 35% mniej niz normalnie
To sobie wykombinowalem czy aby np bedac w 2 epoce i expiac bohatera od 1 do 9 lv nie moglby bohater zamiast 100% dostawac 135% ?
Kumulowaloby sie to i ulatwilo sprawe z nowymi bohaterami w wyzszych epokach
Wygladalo by to tak
Bohater lvl Epoki 1 2 3 4 5 6 [liczby podane w %]
1-9 100 135 170 205 240 275
10-19 65 100 135 170 205 240
20-29 30 65 100 135 170 205
30-39 0 30 65 100 135 170
40-49 0 0 30 65 100 135
50-59 0 0 0 30 65 100
Nie wiem jak jest przewidziane wyzej przez administracje ale to czas pokaze :)

Osobiscie mysle ze znacznie przyspieszy to doexpianie bohaterow i przechodzenie do nastepnych epok
Wlasnie expienie bohaterow najdluzej trwa i wg mnie ono najbardziej trzyma ludzi w swoich epokach bo np pozniej sie ciezej expi ...

No to tyle :P

EDIT po wyslaniu posta kolumny jak umiejscowilem liczby sie przesunely zdeczka to zaznaczylem kolorem :)
Lives in order to take control of world
for the wolfish glory™


Nie zadaje się z "idiotami", najpierw sprowadzą mnie do swojego poziomu, a później pokonają doświadczeniem. :whistling:

Ten post był edytowany 3 razy, ostatnio edytowany przez "EBO" (23.03.2011, 20:20)


619

Monday, 15.02.2010, 17:34

Wpadlem na pomysl aby zachecic do przechodzenia do wyzszych epok a zarazem aby expienie nie trwalo wieki...
Tak jak osiagniecie maxymalnego poziomu dla danej epoki powoduje otrzymywanie tylko 65% expa czyli o 35% mniej niz normalnie
To sobie wykombinowalem czy aby np bedac w 2 epoce i expiac bohatera od 1 do 9 lv nie moglby bohater zamiast 100% dostawac 135% ?
Kumulowaloby sie to i ulatwilo sprawe z nowymi bohaterami w wyzszych epokach
Wygladalo by to tak
Bohater lvl Epoki 1 2 3 4 5 6 [liczby podane w %]
1-9 100 135 170 205 240 275
10-19 65 100 135 170 205 240
20-29 30 65 100 135 170 205
30-39 0 30 65 100 135 170
40-49 0 0 30 65 100 135
50-59 0 0 0 30 65 100
Nie wiem jak jest przewidziane wyzej przez administracje ale to czas pokarze :)

Osobiscie mysle ze znacznie przyspieszy to doexpianie bohaterow i przechodzenie do nastepnych epok
Wlasnie expienie bohaterow najdluzej trwa i wg mnie ono najbardziej trzyma ludzi w swoich epokach bo np pozniej sie ciezej expi ...

No to tyle :P
dobry pomysł lecz nie będzie zrealizowany - dlaczego??? a to dlatego że administracji zależy na tym żebyśmy grali jak najdłużej bo kasa się liczy
czym dłużej grasz tym dłużej płacisz

rumi

Trainee

Postów: 108

Skąd: Piotrków Trybunalski

  • Wyślij prywatną wiadomość

620

Monday, 15.02.2010, 17:46

świetny pomysł EBO jestem za
Łatwiej byłoby podciągnąc nowych bohaterów będąc w wyższej epoce niż tak jak teraz obudzić się z ręką w nocniku bo ekspiło się tylko głównego a pobocznych nie a w stolicy np.: 10 husarów utrzymać jest ciężko
PS3>>rumi55
(\__/)
(O.o )
(> < )

To jest Króliczek, Wielki Władca.
Skopiuj sobie Króliczka do profilu aby pomóc mu
opanować świat.