Nie jesteś zalogowany.

Witamy na Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. Jeśli to Twoja pierwsza wizyta, przeczytaj Pomoc - wyjaśni Ci ona działanie forum. Aby korzystać ze wszystkich funkcji forum należy się zarejestrować. Użyj formularza rejestracyjnego aby dokonać rejestracji lub przeczytaj więcej informacji o procesie rejestrowania się na naszym forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany na forum, zaloguj się.

1

Monday, 03.01.2011, 08:17

Problem z zwojem Moc Heraklesa

Witam.
najpierw link:
http://t2.czaswojny.interia.pl/showmsg.p…&key=b536d94d2d

moim zdaniem zwój nie zadziałał...
w pierwszej rundzie jednostki przy aktywnym zaklęciu zadały mniej "strzałów" niż w kolejnych rundach, w innych wyprawach liczba strzałów w 1 i następnych rundach była porównywalna (np po 13-14)
Problem dotyczy T2 moje ID 11528

Ten post był edytowany 1 razy, ostatnio edytowany przez "krowa" (07.02.2011, 10:48)


Lomnas

Super Moderator

Postów: 960

Skąd: Kraków

  • Wyślij prywatną wiadomość

2

Monday, 03.01.2011, 08:31

W pierwszej rundzie kirasy atakowały jednostki z większą niż one same inicjatywą (nawet po bonusie z zaklęcia). W kolejnych trafiały w bossa a ten ma sporo niższą ini i stąd różnica w ilości ciosów.
"Krytykować może jedynie ten, kto posiada serce gotowe do niesienia pomocy." William Penn

"Któż to tupta, tupiąc po moim mostku?" - "To!" S. King

Ha ha ha :D



Dajcie wasala;)

3

Monday, 03.01.2011, 08:54

To w takim razie nie widzę żadnej różnicy w chodzeniu z czarem i bez :(

tu do porównania link bez bez zwoju:
http://t2.czaswojny.interia.pl/showmsg.p…&key=409b87e705


a tak na marginesie - na tych dwóch linkach dobrze widać jak losowa jest szarża (raz w 1 a raz w 7 rundzie), sami sobie odpowiedzcie co człowiekowi po szarży w 7 rundzie przy oblegu...

Ten post był edytowany 1 razy, ostatnio edytowany przez "kkotis" (03.01.2011, 09:01)


4

Monday, 07.02.2011, 09:13

minął miesiąc od zgłoszenia problemu i prawie całkowicie admini olali sprawę :(
a myślałem że forum jest po to aby wyjaśniać problemy (o ja naiwny), a wystarczyło napisać "bug" i szukamy rozwiązania albo "nie bug" ale wtedy ten czar to lipa i ściema i tylko szkoda wsadzonych run.
czekałem miesiąc, a że szkoda mi amuletu z 2 slotami zakładam na niego inny zwój, co nie zmienia faktu że jestem rozczarowany podejściem do sprawy ;(

5

Monday, 07.02.2011, 10:47

kkotis wszystko jest dobrze i tak ma byc juz ci tlumacze:
wykorzystujesz czar moc herkulesa ktora ci daj +10 inicjatywy dla jednostek.

rozpatrujemy 1 link
1 runda (hero trafia w matrone i zabija 1 szt)
10 hitow od kirsjarzy trafia w matrony
twoje ini:196+10=206 inicjatywy
matrona 230 inicjatywya
matrona > kirsjarze (ini) wiec niema double atakow.

2 runda (hero trafia w kucharzy i zabija 2 szt)
10 hitow od kirsow w molocha
twoje ini: 196
ini molocha 102
kirsy > moloch (ini) wiec szansa na wystapienie double atakow

Wzór na szansę wyprowadzenia dodatkowego ataku
http://wiki.czaswojny.interia.pl/index.p…Dodatkowe_ataki

(196/102-1)*100% = 92% na next atak
10 atakow + 9 atakow (wyszlo z losowania 10 prob dla 92%) = 19 atakow.

JAK WIDZISZ WSZYSTKO GRA

jak cie nieusatyfakcjonuje ta rozpiska to tak samo moge ci przeliczyc twoj 2 link bez dodatkowej ini (tam sie inaczej ciosy rozlozyly bo 4 ciosy (2 podst + 2 bonusowe) weszly w molocha a 8 ciosow w matrone)

6

Wednesday, 09.02.2011, 10:38

i o to mi chodziło
Dzięki za wyjasnienia.