You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Saturday, February 11th 2012, 10:32pm

sparing bohaterow

temat przeniesiony z Ranga bohaterow

2

Saturday, February 11th 2012, 10:35pm

no to widziliscie kilka pomyslow, teraz musimy dograc szczegoly :)

3

Saturday, February 11th 2012, 10:37pm

mi tez o pojedynczego gracza chodziło
obleg - hero + zestaw lokacyjny 10 jednostek - wersja minimalna
modyfikacje - od 1 do 4 hero i od 10 do 200 jednostek w kazdej armi
po ustaleniu zasad zliczamy obrażenia - i zbieramy chetnych do turnieju ?? :)

gracze oblegaja sie poza klanem - pozostali sie nie mieszaja - jakiekolwiek ostępstwa czy próby oszustwa zostana nagrodzone przez Thorge ?? ( jakis sędzia co pilnuje zasad musi być )

wyniki publikowane by były w temacie
edit - nie sami herosi i bez awatarów - awek = dodatkowa jednostka - pozostałe czary tak

This post has been edited 1 times, last edit by "robertpkt" (Feb 11th 2012, 10:51pm)


4

Saturday, February 11th 2012, 10:44pm

sami herosi to moim zdaniem zły pomysł bo będzie decydował tylko ekwipunek chyba że zasady bez czarów w końcu nie każdy ma tyle szczęścia i ma 3x biżu(3)
jak wyrównywać szanse z jednostkami to tak samo pod tym względem trzeba...

5

Saturday, February 11th 2012, 10:52pm

Chcialbym poruszyc fakt, ze ja tu jestem a nie tak jak grusia twierdzi, ze umilklem :)
Sergio mysle, ze o to chodzi bo na logike jesli obleg bylby z samych hero to ja na np. Wruzgula nie mam szans bo ma wyzszy poziom...liczy sie dobrze dobrany ekwipunek i nie koniecznie bizu (3). Dam 3x zacmienie i tak obnize obrone, ze lotnik nie ma szans...a bizu (2). Dam 3xawatar i to samo. Dam 3x leczenie i nikt mnie nie ruszy, teoretycznie. Chodzi o to ,z e by ekwipunek był. Bez tego to bez sensu.

6

Saturday, February 11th 2012, 11:03pm

Grzeolu, jak pisalem poprzedni post to ciebie jeszcze nie bylo :)
ta zabawa w bosow sie zaczela kto ma lepszego i lepiej wyposazonego pobocznego, wiec skoro chodzi o sparing to bosami pobocznymi, i jak wczesniej wspomnialem dla mnie moze moze byc 3-4 :)
przez lata, w ktorych nie mielismy szansy robic pobocznych, mamy bosow jakich mamy, a te wasze "wypasione" teraz moga miec szanse z tymi "slabeuszami" :P
moze sparing bedzie wygladal tak- 5 graczy, po 2 pobocznych na wioche w 6 epoce?
a jeszcze trzeba wziasc pod uwage ze niektorzy z pobocznych sa nielotami, wiec tutaj szanse takze trzeba wyrownac :)

7

Saturday, February 11th 2012, 11:05pm

Póbujesz coś ugrać dla Was a to ma być sparing hero więc niech każdy wybierze. Jeden ma lepszego głownego inny pobocznego. Mi to ryba pytanie dlaczego ma być to narzucone z góry.
Co do wybor latacz czy nielot niech to bedzie wybor gracza. Liczy sie inteligencja :)

8

Saturday, February 11th 2012, 11:10pm

nie, zle mnie zrozumiales :(
mozemy walic glownymi, lub tylko pobocznymi, mi to obojetne, chodzi tylko aby sie zabawic.
a moze thorga i spolka wymysli cos nowego, cos co by sie wiazalo z tematem? tak, aby nie bylo jakis takich niedomowien :)

9

Saturday, February 11th 2012, 11:13pm

Zabawa się liczy więc nie pozbawiajmy jej niektórych graczy. Sa gracze u Was i u nas, którzy robią tylko głownego, sa tacy co klada tylko w pobocznego 1 a sa tacy co klada w kilku. osobiscie chcialbym wyprobowac kilku wiec wole, ze byl to sparing pomedzy graczami a nie bohaterami lub niech bedzie mozna wystawic np dwoch.

10

Saturday, February 11th 2012, 11:20pm

to kiedy zaczynamy sparing?
i jak ma to wygladac wg. ciebie?

Ole

Professional

Posts: 826

Location: PŁOCK

  • Send private message

11

Saturday, February 11th 2012, 11:30pm

Ja się z Sergio już ugadałem. Cibie Raze mam nadzieje też zobaczę piszącego do mnie o ilości miejscu i terminie.
Kłapać każdy potrafi tylko cojones trzeba mieć żeby żeby odpowiadać za swoje słowa.

"Ja sie chetnie ustawie z Toba Golem i z Wruzgulem, hero na hero :D Policzymy obrażenia. Możemy też dopasować wojo :D

Jestem 38 w rankingu, Wy wyżej. Daj tylko znac kiedy.

...i jeszcze jedno, tylko nie zamknij się w sobie 8o"


Ja się nie zamykam czekam.
Po co pisać jeśli nawet nie umiesz czytać:D

12

Saturday, February 11th 2012, 11:56pm

Ok, Wruz proponuje Hero na Hero, dowolne czary ale awki tak jak robert pisal licza sie jako jednostki wiec rowniez zbieraja obrazenia...moze byc jutro :) ale jak nie dasz rady to w srode dopiero

Ole

Professional

Posts: 826

Location: PŁOCK

  • Send private message

13

Sunday, February 12th 2012, 12:05am

Jutro nie da rady
Więc w środę ile i jakie wojo?
Po co pisać jeśli nawet nie umiesz czytać:D

14

Sunday, February 12th 2012, 12:07am

Ole, drogi Ole, hero na hero tak jak napisalem, bez wojska...

15

Sunday, February 12th 2012, 12:07am

a ze mna to oblecial strach :P
kazdego dnia, o kazdej porze grzeolu :)

Ole

Professional

Posts: 826

Location: PŁOCK

  • Send private message

16

Sunday, February 12th 2012, 12:30am

Ciut bez sensu to konkurs na szarżę, a nie kto ma lepszego boha, czy lepiej kombinuje. Założysz szarże i będziesz się modlił. Innej opcji nie ma. Bo nawet jak ty mi czy ja tobie zdejmiemy po 100 defa nie ma szansy na ubicie. Do tego niby awki zabronione.
To co myślę o twoim pomyśle pod bana się ociera. Powiem tylko tyle głupi jest.
Po co pisać jeśli nawet nie umiesz czytać:D

17

Sunday, February 12th 2012, 12:36am

???
zly juz pomysl ze sparingami?

This post has been edited 1 times, last edit by "grusia" (Feb 12th 2012, 12:41am)


18

Sunday, February 12th 2012, 12:41am

To moze grusia jutro :)

Dlaczego na szarze, zaloze 3xzacmienie i na tyle zdejme Ci defa ze i tak wygram...chyba ze Ty bedziesz mial szarze.
Ma to być konkurs na hero, myslales ze bedzie latwo dasz swojego czlowieczka na 52, szarza + przewaga ini i nie mialbym szans. Teraz juz nie jest tak kolorow :D
Pozniej proponuje 10 laserow i 100 laserow, niby powinienes wygrac no ale...no wlasnie...czary...

Awki nie sa zabronione, jestem za awkami tylko obrazenia zadane awkom tez sie licza wiec trzeba przemyslec czy sie oplacaja ;)

19

Sunday, February 12th 2012, 12:43am

hahaahha
moj czlowieczek jeszcze ma daleko do 52 :P
grusia a ole to dwie rozne osoby :P

20

Sunday, February 12th 2012, 12:44am

Pisalem do Wruzgula ;)
Spotkanie z Twoim Zdechlakiem bedzie ciekawym sprawdzianem...

Similar threads