Nie jesteś zalogowany.

Witamy na Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. Jeśli to Twoja pierwsza wizyta, przeczytaj Pomoc - wyjaśni Ci ona działanie forum. Aby korzystać ze wszystkich funkcji forum należy się zarejestrować. Użyj formularza rejestracyjnego aby dokonać rejestracji lub przeczytaj więcej informacji o procesie rejestrowania się na naszym forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany na forum, zaloguj się.

bng123

Początkujący

  • "bng123" started this thread

Postów: 13

Skąd: Skierniewice

  • Wyślij prywatną wiadomość

1

Friday, 06.06.2008, 17:01

Bonusy z budynków \ Koszty budowy (Epoka Kamienia Łupanego)

Z racji wszechogarniającej nudy (4 miesiące wakacji:/) postanowiłem przysłużyć się jakoś innym i stworzyć spis bonusów z budynków:). Jako że zacząłem niedawno to nie mam ich zbyt rozbudowanych, więc liczę na waszą pomoc. Piszcie bonusy z budynków, ja będę wklejał do pierwszego posta:). W miarę możliwości trzymajcie się podanego schematu. Jakiegoś dobrego moda prosimy o podklejenie:)


Epoka kamienia

Totem: koszt budowy

Poziom 9 - 368 krzemieni, 1181 kamieni
Poziom 10 - 478 krzemieni, 1653 kamieni
Poziom 11 - 621 krzemieni, 2315 kamieni
Poziom 12 - 807 krzemieni, 3240 kamieni
Poziom 13 - 1049 krzemieni, 4536 kamieni
Poziom 14 - 1363 krzemieni, 6350 kamieni
Poziom 15 - 1 772 krzemieni, 8 890 kamieni
Poziom 16 - 2 304 krzemieni, 12 446 kamieni

Szałas: koszt budowy

Poziom 1 - 140 kamieni



Poziom 5 - 349 kamieni

Poziom 7 - 419 kamieni
Poziom 8 - 502 kamieni
Poziom 9 - 602 kamieni

Wędzarnia: (w nawiasie podany koszt budowy)

Poziom 1 - pojemność zwiększona o 375, automatycznie chroni 38 sztuk każdego surowca (45 krzemieni, 120 kamieni)
Poziom 2 - pojemność zwiększona o 469, automatycznie chroni 47 sztuk każdego surowca (? krzemieni, ? kamieni)
Poziom 3 - pojemność zwiększona o 586, automatycznie chroni 59 sztuk każdego surowca (77 krzemieni, 203 kamieni)
Poziom 4 - pojemność zwiększona o 733, automatycznie chroni 74 sztuk każdego surowca (99 krzemieni, 264 kamieni)
Poziom 5 - pojemność zwiększona o 916, automatycznie chroni 92 sztuk każdego surowca (129 krzemieni, 343 kamieni)
Poziom 6 - pojemność zwiększona o 1145, automatycznie chroni 115 sztuk każdego surowca (168 krzemieni, 446 kamieni)
Poziom 7 - pojemność zwiększona o 1431, automatycznie chroni 144 sztuk każdego surowca (218 krzemieni, 580 kamieni)
Poziom 8 - pojemność zwiększona o 1789, automatycznie chroni 179 sztuk każdego surowca (283 krzemieni, 753 kamieni)
Poziom 9 - pojemność zwiększona o, 2236 automatycznie chroni 224 sztuk każdego surowca (368 krzemieni, 979 kamieni)
Poziom 10 - pojemność zwiększona o, 2794 automatycznie chroni 280 sztuk każdego surowca (478 krzemieni, 1273 kamieni)
Poziom 11 - pojemność zwiększona o, 3493 automatycznie chroni 350 sztuk każdego surowca (621 krzemieni, 1655 kamieni)
Poziom 12 - pojemność zwiększona o, 4366 automatycznie chroni 437 sztuk każdego surowca (807 krzemieni 2151 kamieni)
Poziom 13 - pojemność zwiększona o, 5457 automatycznie chroni 546 sztuk każdego surowca (1049 krzemieni 2796 kamieni)
Poziom 14 - pojemność zwiększona o, 6822 automatycznie chroni 683 sztuk każdego surowca (1363 krzemieni 3635 kamieni)


Zagroda: (w nawiasie podany koszt budowy)

Poziom 1 - limit handlu dla wioski zwiększony o 115 (150 krzemieni, 90 kamieni)
Poziom 2 - limit handlu dla wioski zwiększony o 133 (180 krzemieni, 113 kamieni)


Poziom 5 - limit handlu dla wioski zwiększony o 202 (320 krzemieni, 220 kamieni)


Ołtarz: (w nawiasie podany koszt budowy)

Poziom 1 - Ilość surowców w nowej epoce +22%, ochrona przed atakiem 1h, przed oblężeniem 6h (250 krzemieni, 500 kamieni)
Poziom 2 - Ilość surowców w nowej epoce +49%, ochrona przed atakiem 2h, przed oblężeniem 12h (373 krzemieni, 745 kamieni)
Poziom 3 - Ilość surowców w nowej epoce +82%, ochrona przed atakiem 3h, przed oblężeniem 18h (373 krzemieni, 745 kamieni)
Poziom 4 - Ilość surowców w nowej epoce +122%, ochrona przed atakiem 4h, przed oblężeniem 24h (? krzemieni, ? kamieni)
Poziom 5 - Ilość surowców w nowej epoce +171%, ochrona przed atakiem 5h, przed oblężeniem 30h (554 krzemieni, 1108 kamieni)
Poziom 6 - Ilość surowców w nowej epoce +230%, ochrona przed atakiem 6h, przed oblężeniem 36h (676 krzemieni, 1352 kamieni)
Poziom 7 - Ilość surowców w nowej epoce +303%, ochrona przed atakiem 7h, przed oblężeniem 42h (825 krzemieni, 1649 kamieni)
Poziom 8 - Ilość surowców w nowej epoce +391%, ochrona przed atakiem 8h, przed oblężeniem 48h (1006 krzemieni, 2012 kamieni)
Poziom 9 - Ilość surowców w nowej epoce +499%, ochrona przed atakiem 9h, przed oblężeniem 54h (1227 krzemieni, 2454 kamieni)
Poziom 10 - Ilość surowców w nowej epoce +631%, ochrona przed atakiem 10h, przed oblężeniem 60h (1497 krzemieni, 2994 kamieni)
Poziom 11 - Ilość surowców w nowej epoce +792%, ochrona przed atakiem 11h, przed oblężeniem 66h (1827 krzemieni, 3653 kamieni)
Poziom 12 - Ilość surowców w nowej epoce +988%, ochrona przed atakiem 12h, przed oblężeniem 72h (2228 krzemieni, 4456 kamieni)
Poziom 13 - Ilość surowców w nowej epoce +1227%, ochrona przed atakiem ??h, przed oblężeniem 72h (2719 krzemieni i 5437 kamieni)


Namiot zmysłów: (w nawiasie podany koszt budowy)

Poziom 1 - Ilość ataków na oblegających oraz armii wspomagających oblężenie: 1 (250 krzemieni, 150 kamieni)
Poziom 2 - Ilość ataków na oblegających oraz armii wspomagających oblężenie: 2 (325 krzemieni, 188 kamieni)
Poziom 3 - Ilość ataków na oblegających oraz armii wspomagających oblężenie: 3 (423 krzemieni, 235 kamieni)
Poziom 4 - Ilość ataków na oblegających oraz armii wspomagających oblężenie: 4 (550 krzemieni, 293 kamieni)

Jaskinia: (w nawiasie podany koszt budowy)

Poziom 3 - Wydobycie: Krzemień 7/h (127 kamieni)
Poziom 4 - Wydobycie: Krzemień 7/h (165 kamieni)
Poziom 5 - Wydobycie: Krzemień 8/h (215 kamieni)
Poziom 6 - Wydobycie: Krzemień 9/h (279 kamieni)
Poziom 7 - Wydobycie: Krzemień 9/h (363 kamieni)
Poziom 8 - Wydobycie: Krzemień 10/h (471 kamieni)
Poziom 9 - Wydobycie: Krzemień 11/h (612 kamieni)
Poziom 10 - Wydobycie: Krzemień 12/h (796 kamieni)
Poziom 11 - Wydobycie: Krzemień 13/h (1034 kamieni)
Poziom 12 - Wydobycie: Krzemień 15/h (1345 kamieni)
Poziom 13 - Wydobycie: Krzemień 16/h (1748 kamieni)
Poziom 14 - Wydobycie: Krzemień 18/h (2272 kamieni)
Poziom 15 - Wydobycie: Krzemień 19/h (2954 kamieni)
Poziom 16 - Wydobycie: Krzemień 21/h (3839 kamieni)

Ciąg dalszy poniżej.

Ten post był edytowany 31 razy, ostatnio edytowany przez "KruczoCzarny" (22.06.2008, 02:09)


VeiN

Moderator

Postów: 543

Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz

  • Wyślij prywatną wiadomość

2

Sunday, 08.06.2008, 20:19

Strumień: (w nawiasie podany koszt budowy; na czerwono zaznaczono poziomy określone przy pomocy wzorów)

Poziom 2 - Wydobycie: Kamienie 11/h (52 krzemieni, 44 kamieni)
Poziom 3 - Wydobycie: Kamienie 13/h (68 krzemieni, 49 kamieni)
Poziom 4 - Wydobycie: Kamienie 14/h (88 krzemieni, 54 kamieni)
Poziom 5 - Wydobycie: Kamienie 15/h (115 krzemieni, 59 kamieni)
Poziom 6 - Wydobycie: Kamienie 17/h (149 krzemieni, 65 kamieni)
Poziom 7 - Wydobycie: Kamienie 18/h (115 krzemieni, 59 kamieni)
Poziom 8 - Wydobycie: Kamienie 20/h (251 krzemieni, 78 kamieni)
Poziom 9 - Wydobycie: Kamienie 22/h (327 krzemieni, 86 kamieni)
Poziom 10 - Wydobycie: Kamienie 24/h (425 krzemieni, 95 kamieni)
Poziom 11 - Wydobycie: Kamienie 26/h (552 krzemieni, 104 kamieni)
Poziom 12 - Wydobycie: Kamienie 29/h (717 krzemieni, 115 kamieni)
Poziom 13 - Wydobycie: Kamienie 32/h (932 krzemieni, 126 kamieni)
Poziom 14 - Wydobycie: Kamienie 35/h (1 212 krzemieni, 139 kamieni)
Poziom 15 - Wydobycie: Kamienie 38/h (1575 krzemieni, 152 kamieni)
Poziom 16 - Wydobycie: Kamienie 42/h (2048 krzemieni, 168 kamieni)
Poziom 17 - Wydobycie: Kamienie 46/h (2662 krzemieni, 184 kamieni)
Poziom 18 - Wydobycie: Kamienie 51/h (3461 krzemieni, 203 kamieni)
Poziom 19 - Wydobycie: Kamienie 56/h (4499 krzemieni, 223 kamieni)
Poziom 20 - Wydobycie: Kamienie 62/h (5848 krzemieni, 245 kamieni)

Wzory na poziom x:

Strumień:
Wydobycie: Kamienie 10*1,1^(x-1)/h
Koszt : 40*1,3^(x-1) krzemieni, 40*1,1^(x-1) kamieni

Jaskinia:
Wydobycie: Krzemienie 5*1,1^(x-1)/h
Koszt: 75*1,3^(x-1)kamieni

Wędzarnia: Efekt: Pojemność spichlerza zwiększona o 375*1,25^(x-1) ;
Automatycznie chroni 38*1,25^(x-1) sztuk każdego surowca.
Koszt: 45*1,3^(x-1) krzemieni, 120*1,3^(x-1) kamieni

Namiot Zmyslów:
Efekt: Ilość ataków na oblegających oraz armii wspomagających oblężenie: x.
Koszt: 250*1,3^(x-1)krzemieni, 150*1,25^(x-1)kamieni

Zagroda: Efekt: Limit handlu dla wioski zwiększony o 115*1,15^(x-1).
Koszt: 150*1,2^(x-1) krzemieni, 90*1,25^(x-1) kamieni

Szałas:Koszt: 140*1,2^(x-1) kamieni

Ołtarz: Efekt: Czas ochrony przed pierwszym atakiem po przejściu do nowej epoki zwiększony o xh;
Bazowa ilość surowców w nowej epoce (brak wzoru); Ochrona wioski przed oblężeniem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 6x h
Koszt: 250*1,22^(x-1) krzemieni, 500*1,22^(x-1) kamieni

Totem: Koszt: 45*1,3^(x-1) krzemieni; 80*1,4^(x-1) kamieni

Uwaga: Koszty należy zaokrąglać w górę np. otrzymując wynik 150,4 kamieni obiekt będzie kosztować 151 kamieni
Sponsorem wzorów jest djhans1986 - wielkie brawa dla tego pana

Chwilowo wzory sprawdziłem jedynie dla strumyka, w razie błędów piszcie w tym temacie - VeiN
Masz problem z lokacjami specjalnymi ?
Przejrzyj temat => Lista lokacji specjalnych

Ten post był edytowany 11 razy, ostatnio edytowany przez "VeiN" (14.06.2008, 17:42)


sergo

Trainee

Postów: 54

Skąd: far far away

  • Wyślij prywatną wiadomość

3

Tuesday, 10.06.2008, 15:25

lata temu mialem conieco pojecia o ciagach geometrycznych i arytmetycznych... zaloze sie ze mamy na forum uczniow szkol srednich ktorym jeszcze woda z mozgow nie odparowala wiec do dziela :D (tak naprawde moglbym sobie przypomniec ale wiecie jak to jest jak woda z mozgu pobierana jest przez watrobe do oczyszczenia organizmu z toksycznych substancji...)

jesli jeszcze ktos nie mial o tym wykladow to wiki sluzy pomoca:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciąg_(matematyka)

uczcie sie to bedziecie mogli spokojnie pozniej zapominac wszystko jak juz studia pokonczycie (do czasu az z dziecmi trzeba bedzie powtarac - u mnie jeszcze kilka lat poczekam do powtorek z mojej ukochanej matematyki :P)

o tu jest przystepniej to opisane:

http://pl.wikibooks.org/wiki/Matematyka_…:Ciągi_liczbowe


btw... przeszpiegowalem sobie gracza ktory sie dzis odwazyl mnie zaatakowac i zaciekawilo mnie cosik:
http://alpha.czaswojny.pl/showmsg.php?mi…&key=c756895618

taki np posag bohatera mozna podniesc na 2 poziom ? i jesli tak co to to daje? nie budowalem go jeszcze bo jakos moj hero nie chce umierac :D

Ten post był edytowany 3 razy, ostatnio edytowany przez "sergo" (10.06.2008, 20:19)


Vexis

Początkujący

Postów: 27

Skąd: Żyrardów

  • Wyślij prywatną wiadomość

4

Thursday, 12.06.2008, 11:03

Zaktualizowane. Stworzyłem podzieliłem temat na 2 części, gdyż pierwszy post osiągnął granicę 10000 znaków.
Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
__________________
http://algo-rytmy.blogspot.com <- Zapraszam wszystkich na mojego bloga!

5

Friday, 13.06.2008, 15:56

pytal ktos o wzory:)
wczor z nudow te co dalem rade z kamienia zrobilem:)
x-poziom rozbudowy budynku
zaokraglane w gore
JAskinia:
koszt: 75*1,3^(x-1)kamienia
wydobycie: 5*1,1^(x-1)krzemieni/h
Strumien:
koszt 40*1,3^(x-1)krzemienia, 40*1,1^(x-1)kamienia
wydobycie 10*1,1^(x-1)kamienia/h
Wędzarnia:
koszt: 45*1,3^(x-1)krzemienia, 120*1,3^(x-1)kamienia
efekt:
Pojemność spichlerza zwiększona o 375*1,25^(x-1).
Automatycznie chroni 38*1,25^(x-1) sztuk każdego surowca.
Namiot Zmyslów:
koszt: 250*1,3^(x-1)krzemienia, 150*1,25^(x-1)kamienia
efekt:
Ilość ataków na oblegających oraz armii wspomagających oblężenie: x.
Zagroda:
koszt: 150*1,2^(x-1) krzemienia, 90*1,25^(x-1) kamienia
efekt:
Limit handlu dla wioski zwiększony o 114*1,15^(x-1).
Szałas:
koszt: 140*1,2^(x-1) kamienia
Ołtarz:
koszt: 250*1,22^(x-1)krzemienia, 500*1,22^(x-1) kamienia:
efekt:
Czas ochrony przed pierwszym atakiem po przejściu do nowej epoki zwiększony o x h.
Bazowa ilość surowców w nowej epoce (nie jestem w stanie policzyc bo zaduzo zmiennych:().
Ochrona wioski przed oblężeniem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 6x h.

moze sie komus przyda:)
jak bdzie wiecej info o starozytnosci to i za nia sie weme w wolnej chwili

Vexis

Początkujący

Postów: 27

Skąd: Żyrardów

  • Wyślij prywatną wiadomość

6

Tuesday, 17.06.2008, 20:45

Zaktualizowane.
Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
__________________
http://algo-rytmy.blogspot.com <- Zapraszam wszystkich na mojego bloga!

7

Tuesday, 17.06.2008, 21:18

Mam teraz 14 poziom ołtarza i kończy mi się rozbudowa na 15 więc nie będę stopował ale bd przez to troche inaczej podane. Mam 14 poziom ołtarza to pisze mi tak
"Czas ochrony przed pierwszym atakiem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 14 h.
» Bazowa ilość surowców w nowej epoce 1519%.
» Czas ochrony wioski przed oblężeniem po przejściu do nowej epoki: 84 h.
"
Kosztów nie znam. Za to 15 poziom ołtarza moge sprawdzic (jak sie rozbudowywuje budynek to nie mozna kopiowac informacji o nim ale to chyba zamierzone;p) koszt: 4046 krzemień 8092 kamień czas ochrony 15h surowce +1875% ochrona przed oblezeniem 90h;p Nie moge sie doczekać 20 poziomu ołtarza;)

8

Wednesday, 18.06.2008, 14:47

Ołtarz - poziom 15
Efekty budynku:
Czas ochrony przed pierwszym atakiem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 15 h.
Bazowa ilość surowców w nowej epoce +1875%.
Ochrona wioski przed oblężeniem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 90 h.

Następny poziom:
Koszt: krzem 4 936 kamienie 9 872
Czas: 13 godz. 42 min. 36 sek.

Czas ochrony przed pierwszym atakiem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 16 h.
Bazowa ilość surowców w nowej epoce +2309%.
Ochrona wioski przed oblężeniem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 96 h.

[rozbuduj do poziomu 16]


Totem - poziom 17
Koszt: 2 995 17 424
Czas: 20 godz. 17 min. 9 sek.

9

Sunday, 22.06.2008, 17:09

Totem 18 poziom - Koszt: krzem 3 893 kamienie 24 394

Heresy

Początkujący

Postów: 7

Skąd: Starachowice

  • Wyślij prywatną wiadomość

10

Sunday, 22.06.2008, 19:44

Ołtarz - poziom 14

Koszt: 3317 6633
Czas: 9 godz. 12 min. 41 sek.

Czas ochrony przed pierwszym atakiem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 14 h.
Bazowa ilość surowców w nowej epoce +1519%.
Ochrona wioski przed oblężeniem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 84 h

VeiN

Moderator

Postów: 543

Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz

  • Wyślij prywatną wiadomość

11

Tuesday, 24.06.2008, 17:46

Ołtarz - poziom 15



Koszt: 4046/ 8092



Czas ochrony przed pierwszym atakiem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 15 h.

Bazowa ilość surowców w nowej epoce +1875%.

Ochrona wioski przed oblężeniem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 90 h
Masz problem z lokacjami specjalnymi ?
Przejrzyj temat => Lista lokacji specjalnych

12

Thursday, 03.07.2008, 10:32

Totem 19 Ołtarz 18

Totem - poziom 18
Następny poziom:
Koszt: 5 061 krzemienia 34 151 kamieni
Czas: 1 d. 12 godz. 58 min. 15 sek.

[rozbuduj do poziomu 19]

Ołtarz - poziom 17
Efekty budynku:
Czas ochrony przed pierwszym atakiem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 17 h.
Bazowa ilość surowców w nowej epoce +2839%.
Ochrona wioski przed oblężeniem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 102 h.

Następny poziom:
Koszt: 7 347 krzemienia 14 693 kamieni
Czas: 20 godz. 24 min. 22 sek.

Czas ochrony przed pierwszym atakiem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 18 h.
Bazowa ilość surowców w nowej epoce +3485%.
Ochrona wioski przed oblężeniem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 108 h.

13

Thursday, 03.07.2008, 18:35

Nie chce nic mówić, ale jak są wzory to każdy sobie sam policzy :P
Operator serwerów T1 i T2
Zanim napiszesz wiadomość - przeczytaj FAQ Gra na 1 IP / Multikonta.
Nie przyjmuję skarg na PW! Chcesz zgłosić skargę - napisz w dziale Skargi, po zapoznaniu się z Regulamin działu SKARGI.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Graj Muzyko!
Chuck norris said let be light and there was Hasselhoff
o_0


LaCroix

Intermediate

Postów: 403

Skąd: sarkofag

  • Wyślij prywatną wiadomość

14

Thursday, 03.07.2008, 23:52

Nie chce nic mówić, ale jak są wzory to każdy sobie sam policzy :P
nie każdy ma doktorat z matematyki
a tak szczerze to nie bardzo kapuję niektóre znaki
* to chyba mnożenie
ale ^ to nie mam pojęcia i coś czuję, że nie jestem jedyny
Erm anyway I'm done, stick a fork in me it's been grand.
This is Happy Harry Hardon saying sionara, over and out.

15

Friday, 04.07.2008, 00:38

^ = do potęgi.

Zrobić legendę? :P
Operator serwerów T1 i T2
Zanim napiszesz wiadomość - przeczytaj FAQ Gra na 1 IP / Multikonta.
Nie przyjmuję skarg na PW! Chcesz zgłosić skargę - napisz w dziale Skargi, po zapoznaniu się z Regulamin działu SKARGI.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Graj Muzyko!
Chuck norris said let be light and there was Hasselhoff
o_0


LaCroix

Intermediate

Postów: 403

Skąd: sarkofag

  • Wyślij prywatną wiadomość

16

Friday, 04.07.2008, 00:43

Zrobić legendę? :P
byłoby bardziej czytelne,
co nie zmienia faktu, że mi będąc po mat fizie i paru olimpiadach z matmy, jak widzę te wzory to nie chcę mi się tego liczyć
Erm anyway I'm done, stick a fork in me it's been grand.
This is Happy Harry Hardon saying sionara, over and out.

VeiN

Moderator

Postów: 543

Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz

  • Wyślij prywatną wiadomość

17

Friday, 04.07.2008, 08:13

Wklej wzorek do pola w excelu (lub podobnym programie). np. dla wędzarni 45*1,3^(x-1) (koszt krzemieni)na poziom 10 powinien zostać zapisany w takim polu następująco => =45*1,3^(10-1)

W załączniku dołączam taki pełny przykład z kosztami strumienia, to można sobie podpatrzeć i zmodyfikować do pozostałych. (Zawera zaokrąglenia i zależność od pól z poziomem budynku:P)

http://www.yousendit.com/download/TTdGeFVXSytmVGJIRGc9PQ
Masz problem z lokacjami specjalnymi ?
Przejrzyj temat => Lista lokacji specjalnych

Raziel

Intermediate

Postów: 236

Skąd: Warszawa/Bydgoszcz

  • Wyślij prywatną wiadomość

18

Friday, 04.07.2008, 09:49

To może ja dam coś od siebie - kalkulator dla epoki łupanej. Zawiera koszty budynków, bonusy z budynków itp.
Zrobione w excelu, więc nie powinno być problemów z odpaleniem go :)

Kalkulator TE.zip

Na zdrowie wszystkim :)

EDIT: Plik niestety został już skasowany z serwera, a nie mam w tej chwili dostępu do kompa na którym jest oryginał :( Wrzucę go jak tylko się do niego dobiorę.
EDIT2: Kalkulator jest, mam nadzieję, że się przyda :D
Boże, kiedy Dies Irae?
Ludzie, proszę, czytajcie TUTORIAL i używajcie opcji SZUKAJ!!!

Nick w grze: Raziel

"Kropla krwi spływa,
jakże piękną czerwienią,
zachodzi słońce."

Ten post był edytowany 1 razy, ostatnio edytowany przez "Raziel" (04.07.2008, 10:23)


19

Monday, 07.07.2008, 18:18

Totem 20 Ołtarz 18

Totem - poziom 19
Następny poziom:
Koszt: 6 579 47 811
Czas: 2 d. 1 godz. 54 min. 38 sek.

Ołtarz - poziom 18
Efekty budynku:
Czas ochrony przed pierwszym atakiem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 18 h.
Bazowa ilość surowców w nowej epoce +3485%.
Ochrona wioski przed oblężeniem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 108 h.

Następny poziom:
Koszt: 8 96317 925
Czas: 1 d. 53 min. 43 sek.

Czas ochrony przed pierwszym atakiem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 19 h.
Bazowa ilość surowców w nowej epoce +4274%.
Ochrona wioski przed oblężeniem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 114 h.

Ten post był edytowany 1 razy, ostatnio edytowany przez "Topornik" (07.07.2008, 19:12)


20

Friday, 11.07.2008, 01:32

Ołtarz - poziom 19
Efekty budynku:
Czas ochrony przed pierwszym atakiem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 19 h.
Bazowa ilość surowców w nowej epoce +4274%.
Ochrona wioski przed oblężeniem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 114 h.

Następny poziom:
Koszt: 10 934 21 868
Czas: 1 d. 6 godz. 22 min. 20 sek.

Czas ochrony przed pierwszym atakiem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 20 h.
Bazowa ilość surowców w nowej epoce +5236%.
Ochrona wioski przed oblężeniem po przejściu do nowej epoki zwiększony o 120 h.

[rozbuduj do poziomu 20]