Nie jesteś zalogowany.

Witamy na Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. Jeśli to Twoja pierwsza wizyta, przeczytaj Pomoc - wyjaśni Ci ona działanie forum. Aby korzystać ze wszystkich funkcji forum należy się zarejestrować. Użyj formularza rejestracyjnego aby dokonać rejestracji lub przeczytaj więcej informacji o procesie rejestrowania się na naszym forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany na forum, zaloguj się.

1

Friday, 30.05.2008, 15:34

Szaman - ktoś go zbuduje ???

Tak się zastanawiam, czy ktokolwiek się skusi na zrobienie szamana... Nie potrafię sobie wyobrazić _skutecznej_ taktyki opierającej się na szamanach.
Leczą tylko 10 / turę, i tylko wtedy gdy mają wynalezione dość drogie badanie
Kosztują sporo i zjadają (:))5 kamyków na godzinę
Wymagają totemu lvl 7, wystarczy podbić o 1, zrobić szałas i masz dostęp do znacznie ciekawszych rzeczy...
Podsumowując:
Jeśli myślisz, że wystawisz bohatera w 1 linii, a za nim ustawisz szamanów którzy sprawią, że twój bohater będzie nieśmiertelny, to się grubo mylisz ^^ W lokacji specjalnej bohater sam nie ubije wszystkiego co się rusza, nawet jeśli przeżyje dzięki szamanom (ale musiałbyś mieć z 5 albo więcej szamanów, żeby jakoś konkretnie leczyli...)

Jeśli myślisz, że mogą ci pomóc w walkach między graczami, to dzikusy są dużo lepsze, tańsze i mogą dzwigać dużo towaru w przypadku ataku na przeciwnika

Może ich po prostu wyrzucić ? I tak nikt ich nie zrobi ^^

2

Friday, 30.05.2008, 15:52

Ciekawe spostrzeżenie. Nie wiedziałem, że leczą tylko 10 ( ! ). Jak na jednostkę leczącą to rzeczywiście o wiele za mało.
Nie da się niczego zyskać nieuczciwością. Wynika to z pewnego prawa równowagi. Zaciągamy wysoko oprocentowany kredyt jedynie, który przyjdzie nam spłacać cierpieniem. Nie dziw się więc, że masz pecha lub gdy nie układa ci się w życiu, bo spłacasz tylko swoje długi.
I to wiedz ziemski wędrowcze, że twoje złe czyny są złe nie tylko dlatego, że szkodzą innym ludziom, ale są złe przede wszystkim dlatego, że najbardziej szkodzą tobie.

3

Friday, 30.05.2008, 15:59

szamanow mozna tez bedzie do szpiegowania uzywac ;p
po badaniu beda w tym najskuteczniejsi ;d

4

Friday, 30.05.2008, 16:21

Wiem, że wydaje sie to mało - ale poczekajcie aż dojdziecie do lepszych jednostek, i będziecie mieć dylemat - czy zainwestować te pozostałem kamienie w upkeepie w DC (które potem będzie tylko mięsem armatnim), czy we właśnie szamanów.

Postarajcie sie nie oceniać jednostek przed sprawdzeniem ich działania i skuteczności w praktyce :) Nie nawet dlatego, że "myslimy", ze są dobrze zbalansowane (trudno jest wszystko idealnie zbalansować...), ale dlatego, żebyście mieli praktyczne dowody w ręku ;)

Teoria czasami zawodzi, w konfrontacji z praktyką.
Operator serwerów T1 i T2
Zanim napiszesz wiadomość - przeczytaj FAQ Gra na 1 IP / Multikonta.
Nie przyjmuję skarg na PW! Chcesz zgłosić skargę - napisz w dziale Skargi, po zapoznaniu się z Regulamin działu SKARGI.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Graj Muzyko!
Chuck norris said let be light and there was Hasselhoff
o_0


5

Friday, 30.05.2008, 16:29

Racja, i te szpiegowanie... no faktycznie mogą się przydać. Teraz mam wątpliwości co do miotaczy kamyków ^^

Oczywiście to jest też teoria, nie poparta praktyką:

dzikus zadaje miotaczowi dmg o 30% zredukowane
ale miotacz dzikusowi też
w dodatku miotacz ma 20 dmg mniej i 10 obrony mniej
i jest droższy prawie dwa razy
jaki jest sens go budować ? ....
Mają bonus do atakowania ciężkich pancerzy, ale nie mówcie że na władców tygrysów są skuteczni, bo władcy mają tyle pancerza, co miotacz ataku :) i kosztują w sumie niewiele jeśli chodzi o utrzymanie.

[edit]
W sumie ujemnego modyfikatora nie mają jeszcze tylko dla wilczych jeźdźców, ale oni mają 30 pancerza, więc też nic im nie zrobią
[edit2]
Aha, na ekspedycje w późniejszym etapie oczywiście nie ma co o nich myśleć :)

Ten post był edytowany 1 razy, ostatnio edytowany przez "Vince" (30.05.2008, 16:43)


6

Friday, 30.05.2008, 16:36

za to ma wiecej inicjatywy, i przez to ma szanse na 2 ataki względem DC :) Ale fakt, miotacze do walki pvp są raczej słabe. Za to mogą sie przydać do lokacji - lepiej sobie radzą np w jaskini niż DC czy myśliwi :)
Operator serwerów T1 i T2
Zanim napiszesz wiadomość - przeczytaj FAQ Gra na 1 IP / Multikonta.
Nie przyjmuję skarg na PW! Chcesz zgłosić skargę - napisz w dziale Skargi, po zapoznaniu się z Regulamin działu SKARGI.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Graj Muzyko!
Chuck norris said let be light and there was Hasselhoff
o_0


7

Friday, 30.05.2008, 16:41

Radzą sobie lepiej, ale raczej też nie tędy droga do wygrania w jaskini... zauważyłem za to że jeszcze myśliwi mają ciężki pancerz

8

Friday, 30.05.2008, 16:52

Zauważyć warto, ze miotacze + człowiek (które jeszcze bardziej zwiększa ich przewage w postaci inicjatywy) mogę być dość ciekawym rozwiązaniem ;)

Ale dobrze Vince zauważyłeś, że miotacze dla większości graczy będą bezuzyteczni -cóż, są raczej stworzeni do zadań specjalnych (vide poprzednie zdanie), aniżeli do masowej produkcji w skali serwera.

Dodam, że jako testerzy też narzekaliśmy na ich słabe staty ;p
Operator serwerów T1 i T2
Zanim napiszesz wiadomość - przeczytaj FAQ Gra na 1 IP / Multikonta.
Nie przyjmuję skarg na PW! Chcesz zgłosić skargę - napisz w dziale Skargi, po zapoznaniu się z Regulamin działu SKARGI.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Graj Muzyko!
Chuck norris said let be light and there was Hasselhoff
o_0