You are not logged in.

[rozwiązany] Problemy z logowaniem

drek

Unregistered

1

Monday, July 28th 2008, 6:31am

Problemy z logowaniem

Niemogę się zalogować Niewiem czemu Jest włączona tylko przeglądarka z TE Proszę o pomoc

2

Monday, July 28th 2008, 6:34am

Nie tylko ty :) Problemy z serwerem?
Skończyłem zabawę w Time Edge
Zamknij oczy, jestem tu
Czujesz jak oddycham
Ciało przy ciele, dłonie splecione
Nasza intymność to cisza
Jestes przy mnie i ja przy Tobie
Tak jest mi dobrze, tak sie unosze
Płone przy Tobie, spalam sie w Tobie...
jak ogien w kominku dogasam....

Romanos

Beginner

Posts: 49

Location: OPOLSKIE

  • Send private message

3

Monday, July 28th 2008, 6:34am

no jest problem bo ja tez nie moge sie zalogowac od dluzszego czasu.
GRAM DLA ZABAWY ALE TAK ZEBY NIE BYC FARMA
NARAZIE TOP 20 JEST
:)

prymus1410

Beginner

Posts: 7

Location: vegetation

  • Send private message

4

Monday, July 28th 2008, 7:07am

Przerwane połączenie

Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony.

Połączenie sieciowe zostało przerwane podczas negocjacji. Spróbuj ponownie.

serwer sie popsul i nie chce negocjowac
nick w grze: Cinek
nick na r5: OblednyCinek (bo mi ukradli)
ps. nie uzywam duzych liter ani polskich znakow diaktrycznych
w szkocji oskarzony jest winny poki nie udowodni swojej niewinnosci
jestem uczciwym graczem nikogo nie "dosiadalem"

5

Monday, July 28th 2008, 7:12am

Niestety ta sama sytuacja. Logowałem się 5 razy. Czekam da dalszy rozwój wypadków

Meo

Unregistered

6

Monday, July 28th 2008, 7:22am

No kurde lipka a chciałem sobie kogoś z farmić z rana xD

7

Monday, July 28th 2008, 7:35am

ale ja wstałem o 5:00 i działał a, potem już nie

8

Monday, July 28th 2008, 7:38am

a myślałem że sobie pogram z rana a tu problem z serwerem :(

Poorky

Beginner

Posts: 2

Location: Złota Wieś

  • Send private message

9

Monday, July 28th 2008, 7:42am

Przynajmniej wiadomo ze nikt nas nie atakuje oraz nikt nie będzie farmił naszych farm
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Mr Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

10

Monday, July 28th 2008, 7:52am

Co się odwlecze to nie uciecze Ale wolał bym żeby już działało

11

Monday, July 28th 2008, 8:11am

UZ MYSLALEM ZE TYLKO U MNIE NIE ZIALA A TU............. :D :D :D :P J
Sygnatura usunięta przez Administrację.

12

Monday, July 28th 2008, 8:14am

no lipka
teraz tylko pytanie czy admini maja wakacje i spia do ..... czy dosc szybko sie pojawia ;)

Estoroth

Trainee

Posts: 63

Location: Poznan

  • Send private message

13

Monday, July 28th 2008, 8:14am

Czy jest szansa na bliższe sprecyzowanie "przerwy w dostępie"?

Romanos

Beginner

Posts: 49

Location: OPOLSKIE

  • Send private message

14

Monday, July 28th 2008, 8:17am

no sprzydaloby sie wiedziec kiedy bedzie dostepne
GRAM DLA ZABAWY ALE TAK ZEBY NIE BYC FARMA
NARAZIE TOP 20 JEST
:)

15

Monday, July 28th 2008, 8:22am

no z tego co widac to nie wypowiedzial sie zaden z adminow wiec chyba jeszcze nei wiedza ( jak ktos ma jakis kontakt do moderatorow czy kogos na gorze niech pusci Mesa i lancuszkiem moze dojdzie do konrada lub sushiego)

16

Monday, July 28th 2008, 8:24am

To chyba rodzaj odwyku, :) dostęp max. 16 godzin na dobę, liczoną od zalogowania;P.
UE i inne przepisy, np. BHP :D, też mają wpływ.
Takie małe czarnowidztwo, mniej gorliwi pewnie grają :)

No i wychodząc do pracy, wreszcie mnie zalogowało, :cursing:

Poorky

Beginner

Posts: 2

Location: Złota Wieś

  • Send private message

17

Monday, July 28th 2008, 8:27am

Według mnie oni po prostu jeszcze śpią.
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Mr Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

18

Monday, July 28th 2008, 8:28am

mnie już działa :)

19

Monday, July 28th 2008, 8:29am

juz trybi.

20

Monday, July 28th 2008, 8:55am

Przepraszamy za przerwę w działaniu gry, ale wynikała z przyczyn niezależnych od nas.

zamykam :)
Operator serwerów T1 i T2
Zanim napiszesz wiadomość - przeczytaj FAQ Gra na 1 IP / Multikonta.
Nie przyjmuję skarg na PW! Chcesz zgłosić skargę - napisz w dziale Skargi, po zapoznaniu się z Regulamin działu SKARGI.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Graj Muzyko!
Chuck norris said let be light and there was Hasselhoff
o_0