Nie jesteś zalogowany.

Witamy na Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. Jeśli to Twoja pierwsza wizyta, przeczytaj Pomoc - wyjaśni Ci ona działanie forum. Aby korzystać ze wszystkich funkcji forum należy się zarejestrować. Użyj formularza rejestracyjnego aby dokonać rejestracji lub przeczytaj więcej informacji o procesie rejestrowania się na naszym forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany na forum, zaloguj się.

1

Friday, 30.05.2008, 20:12

Opcja zawróć armie

Według mnie przydała by sie opcja zawróć armie , sam wyłałem armie i bedzie szła 2 godziny -.- w jedna strone .

2

Friday, 30.05.2008, 20:13

Dołączam się do prośby. Poza tym może się zdarzyć taka sytuacja, że się człowiek pomyli, albo ugada, żeby jednak nie atakować.
Fajne....! -> Oblukajcie :]
Cały czas czekamy na:
+dodanie w panelu armii sumacyjnej pojemności
+usuwanie jednostek
+ranking
+panel usera -szukaj
+czas wiadomości -żeby pojawiały się szybko
+przerzucanie do wiadomości po wykonanej akcji
+raporty. Nazwa przeciwnika linkiem do kwadratu lub profilu
+licznik graczy/graczy online (tak jak w BW)

3

Friday, 30.05.2008, 20:16

Już admin pisał chyba, że takiego czegoś nie będzie... przynajmniej tak mi się wydaje... Ale przed wysłaniem armi przydałby się komunikat ile to będzie trwało

4

Friday, 30.05.2008, 20:20

Przecież jest taka informacja przed kliknięciem "wybierz tę armię" :)

Cytat

Armia - KruczVille
Pochodzenie: KruczVille, czas podróży w jedną stronę 10 min. 40 sek.
Operator serwerów T1 i T2
Zanim napiszesz wiadomość - przeczytaj FAQ Gra na 1 IP / Multikonta.
Nie przyjmuję skarg na PW! Chcesz zgłosić skargę - napisz w dziale Skargi, po zapoznaniu się z Regulamin działu SKARGI.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Graj Muzyko!
Chuck norris said let be light and there was Hasselhoff
o_0


5

Friday, 30.05.2008, 20:41

niby jest ale -.- kazdy ma 1 armie teraz a poza tym 2 kikniecia za szybko i co mam czekac 4 godziny , lub jak wysle wyprawę na nie tego potworka co trzeba co mam płacić na wskrzeszenie

6

Friday, 30.05.2008, 20:48

myslę że mogłaby byc taka opcja przykładowo minutę po wysłaniu, zdążymy jeszcze krzyknąć do wychodzącej armii żeby wracała ^^

filazaf

Intermediate

Postów: 182

Skąd: Dąbrowa Górnicza

  • Wyślij prywatną wiadomość

7

Friday, 30.05.2008, 21:36

raczej logiczne
albo 10% czasu mamy na zawrot, np. poslaniec xD
bo krotkofalowek nie maja xD
Spamer, troll oraz złośliwiec jestem...
Wiec prosze, nie krzyczcie na mnie...

Cytat wypowiedzi "Thorga"

Obrońcy dziewictwa aktorek z filmów porno się znaleźli ;)


Mój Rekord To r7 25 LeVeLi w 14 Dni

8

Friday, 30.05.2008, 21:38

10% a np. w jedną strone 10godz. to po co tyle ?? np. 10-20min to 2-3min itd.

9

Friday, 30.05.2008, 21:40

jeżeli chodzi o sprawę techniczną, to posłaniec mógłby pożyczać tego kamiennego porshe ciosanego w kamieniu, którego widać koło Davida Hasselhoffa, a tym posłańcem mógłby być dzieciak.

A jeżeli chodzi o pomysł to raczej nie popieram ^^

10

Friday, 30.05.2008, 21:56

bo krotkofalowek nie maja xD
na razie nie mają :p ale pamietaj, że to dopiero pierwsza epoka ^^"
Fajne....! -> Oblukajcie :]
Cały czas czekamy na:
+dodanie w panelu armii sumacyjnej pojemności
+usuwanie jednostek
+ranking
+panel usera -szukaj
+czas wiadomości -żeby pojawiały się szybko
+przerzucanie do wiadomości po wykonanej akcji
+raporty. Nazwa przeciwnika linkiem do kwadratu lub profilu
+licznik graczy/graczy online (tak jak w BW)

11

Saturday, 31.05.2008, 12:54

Jestem za tym żeby można było zawracać armie przez powiedzmy 10% początkowego czasu potrzebnego na marsz. Faktem jest że zawsze można się pomylić i wysłać armię przypadkowo. Z drugiej strony gdzieś czytałem że widać czy obca armia nas atakuje. Jeżeli będzie można zawracać armie to może nam się zrobić drugi Ogame - z lataniem w tą i nazad żeby zmylić przeciwnika ( nie wiem jeszcze jak wygląda szpiegostwo - czy widać armię przeciwnika w mieście ? )

12

Saturday, 31.05.2008, 12:59

W bw nie można było zawracać to tuataj pewnie też nie będzie dało się;p A propos czy będzie coś takiego jak taxi w bw przyspieszającego marsz?

13

Saturday, 31.05.2008, 13:02

może i będą taxi ale nie w tej epoce;P

Gilean85

Intermediate

Postów: 209

Skąd: Częstochowa

  • Wyślij prywatną wiadomość

14

Saturday, 31.05.2008, 13:03

Popieram pomysł o zawracaniu armii tyle że nie 10% czasu początkowego bo jak kolega powiedział wyżej 10godzin to by wyszła godzina.
Może jakiś kalkulator obliczający dla każdego wyjścia armii czas potrzebny na zawrócenie wojska.
Drugi ogame to się nie zrobi ale zawracanie miało by bardzo ważną rolę strategiczną :D
Nick: Lukas
Klan: Imperium Romanum( reaktywacja na becie sojusze jak z alfy)- narazie bez klanu ale niech pozotanie wpomnienie :)
ID: 1176
Serwer: T2 ( T1- dawno dawno temu w odległej wiosce :) )

15

Saturday, 31.05.2008, 13:55

Nie będzie zawracania, za dużo by to komplikowało w licznikach.

O ochronkach nie wspominam.
Przed wysłaniem PW upewnij się, że piszesz do właściwej osoby:
Admin ds. technicznych - Konrad
Admin ds. koncepcyjnych - SushiMaker

16

Saturday, 31.05.2008, 18:26

I jak zwykle nasze teoretyczne rozważania zostały przerwane przez przyziemne i czysto praktyczne aspekty programistyczne ;)

17

Saturday, 31.05.2008, 18:46

według mnie przydałaby sie taka opcja

Raziel

Intermediate

Postów: 236

Skąd: Warszawa/Bydgoszcz

  • Wyślij prywatną wiadomość

18

Saturday, 31.05.2008, 19:30

Rozumiem racje autorów gry... Ale to rzeczywiście boli, kiedy przez zbyt szybkie kliknięcie 2 piksele za wysoko traci się większość wojska, bo kliknęło się szpieguj a nie atakuj :/ Cóż, bywa... Wojsko można odtworzyć, a nauczka pozostaje na całe życie :)
Boże, kiedy Dies Irae?
Ludzie, proszę, czytajcie TUTORIAL i używajcie opcji SZUKAJ!!!

Nick w grze: Raziel

"Kropla krwi spływa,
jakże piękną czerwienią,
zachodzi słońce."

DarkWolf

Początkujący

Postów: 33

Skąd: Poznań

  • Wyślij prywatną wiadomość

19

Saturday, 31.05.2008, 23:15

po 2/3 razach człowiek się nauczy a mechanika gry jest tak zbudowana że gdyby wprowadzić zawracanie to by znacznie łatwiejsza gra by była a teraz jest do wyboru albo utrata armii albo surki albo ratowanie tego i tego ;)

20

Saturday, 31.05.2008, 23:27

A może zrobić tak jak w travianie - możliwość cofnięcia ataku przez pierwsze 1,5 minuty a potem to już trzeba pogodzić się z tym co się zrobiło?