Nie jesteś zalogowany.

[rozwiązany] Jakaś awaria?

Witamy na Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. Jeśli to Twoja pierwsza wizyta, przeczytaj Pomoc - wyjaśni Ci ona działanie forum. Aby korzystać ze wszystkich funkcji forum należy się zarejestrować. Użyj formularza rejestracyjnego aby dokonać rejestracji lub przeczytaj więcej informacji o procesie rejestrowania się na naszym forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany na forum, zaloguj się.

kuba4485

Nierejestrowany

21

Wednesday, 10.09.2008, 22:13

ciekawe z kad masz takie informacje... Cos mi sie wydaje ze albo ty probujesz wzniecic panika albo ktos cie probuje zrobic w lolka :P

22

Wednesday, 10.09.2008, 22:32

no i mamy komunikat na stronie do logowania

Szanowni Gracze,



w związku z awarią u naszego dostawcy serwerów, w dniu dzisiejszym wystąpią kłopoty z logowaniem się na serwer gry.



Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań by problem wyeliminować.



Za utrudnienia przepraszamy,

BWTeam

23

Wednesday, 10.09.2008, 22:35

Nooo, tylko co to znaczy, że będą problemy z logowaniem??
Czyli jeden się zaloguje, a drugi nie??
To w tym momencie, ten któremu się uda może sobie spokojnie farmić i oblegać, a inni nie będe w stanie się mu przeciwstawić :(

Moim zdaniem operatorzy powinni wrzucić ochronę na 24h dla wszystkich userów

Rumbler

Początkujący

Postów: 29

Skąd: wroc

  • Wyślij prywatną wiadomość

24

Wednesday, 10.09.2008, 22:37

troche zaufania do BWTeam'u zrobią tak żeby wszyscy byli zadowoleni.

25

Wednesday, 10.09.2008, 23:11

Ale "Dziś" znaczy że jutro też będzie problem :0?

VeiN

Moderator

Postów: 543

Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz

  • Wyślij prywatną wiadomość

26

Wednesday, 10.09.2008, 23:20

Dziś to każdy bieżący dzień ;)

A premium chyba nikt nie odzyska ( w sumie to trochę śmieszne, żeby parę godzin zwracać) ponieważ awaria nie leży z winy twórców gry a ich dostawców - gdzieś coś chyba takiego było w umowie spisane ;)
Masz problem z lokacjami specjalnymi ?
Przejrzyj temat => Lista lokacji specjalnych

ash

Nierejestrowany

27

Wednesday, 10.09.2008, 23:38

trzeba zrezygnować z premium :D

LaCroix

Intermediate

Postów: 403

Skąd: sarkofag

  • Wyślij prywatną wiadomość

28

Wednesday, 10.09.2008, 23:51

awaria nie leży z winy twórców gry a ich dostawców
chyba w kodeksie cywilnym coś tak stoi:
Kto powierza wykonanie czynności drugiemu, ten jest odpowiedzialny za szkodę wyrządzoną przez sprawcę przy wykonywaniu powierzonej mu czynności

Postanowienia umowy zawieranej z konsumentem nie uzgodnione indywidualnie nie wiążą go, jeżeli kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami, rażąco naruszając jego interesy (niedozwolone postanowienia umowne).

W razie wątpliwości uważa się, że niedozwolonymi postanowieniami umownymi są te, które w szczególności:
2) wyłączają lub istotnie ograniczają odpowiedzialność względem konsumenta za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
Erm anyway I'm done, stick a fork in me it's been grand.
This is Happy Harry Hardon saying sionara, over and out.

29

Thursday, 11.09.2008, 00:20

No to juz przegiecie !!!, 3 doby zbierania kryształu poszło się walić. Przedtem obleg teraz technologia . Susi czekam na rekompensate !!!.Ewentualnie wczytajcie backup. Po co go robicie jeśli w takich sytuacjach gracze mają tracić?

30

Thursday, 11.09.2008, 09:27

Ja osobiście dziękuje za dotrzymania słowa "Dziś" :D

Konrad

Administrator

Postów: 1.259

Skąd: Dark Portal

  • Wyślij prywatną wiadomość

31

Thursday, 11.09.2008, 09:31

Problem został rozwiązany około północy.
Zamykam.
UWAGA! Opcja 'Zgłoś' NIE służy do zadawania pytań ani zgłaszania problemów z grą!
W celu jak najszybszego uzyskania odpowiedzi, należy napisać temat w odpowiednim dziale lub wysłać prywatną wiadomość.


Przed wysłaniem PW upewnij się, że piszesz do właściwej osoby:
Admin ds. technicznych - Konrad
Admin ds. koncepcyjnych - SushiMaker