You are not logged in.

[potwierdzony] wojsko po wygranym obelgu

Dear visitor, welcome to Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Monday, September 1st 2008, 1:11pm

wojsko po wygranym obelgu

zrobilem obegl wygralem i dalej mam armie z wioski z ktorej robilem obelg na wymiane wioch.


obecnie wyglada to tak ze zamienilismy sie wiochami jamam armie dalej z mojej starej wioski a nowy wlasciciel nie moze budowac wojska bo ja mam jego wojo z jego upkeepem.

i co jeszcze smeiszniejsze to :

Armia - Trzodownia Armia wraca do wioski Zamczysko. Czas do końca: 0:14:19

to wojo wraca do wioski ktora przejolem. czyli do mojej nowej wioski. (2 armia ktora stacnojowala w wiosce z ktorej byl obelg jest dostepna w nowej ze wszystkimi mozliwymi komendami )

http://t1.czaswojny.pl/showmsg.php?mid=1…&key=a20c931d81

http://img518.imageshack.us/my.php?image=bugun9.jpg

This post has been edited 3 times, last edit by "krowa" (Sep 1st 2008, 1:24pm)


2

Monday, September 1st 2008, 1:43pm

i co najlepsze moglem te wojsko sobei polaczyc w tej nowej wiosce.

wyglada to tak jakby procki myslaley ze sa nadal u siebie :)

3

Monday, September 1st 2008, 7:54pm

cos juz wiadomo ? bo widze ze analizowane od 13:00 juz jest a mam pewne plany i niechcialbym wiecej namieszac w bazie ;)

dodam ze nwet nie moge tego woja usunac.

EDIT: a jak przoboje ja usunac to pisze operacja niedozwolona i potem po klikniecu na obojetnie co mnie wylogowywuje. czylik totanie gdzies sie to plata.

This post has been edited 2 times, last edit by "krowa" (Sep 1st 2008, 8:01pm)


4

Monday, September 1st 2008, 9:09pm

nowa era woja niema.
ale ten co dostal moja wioache dalej nie moze budowac.

var

Unregistered

5

Monday, September 1st 2008, 9:23pm

No bag nie puscil mimo ze kolega poszedl do nastepnej ery ja nie moge w tej wiosce zbudowac wojska mimo ze budynki i surowce posiadam do wyprodukowania go .

6

Tuesday, September 2nd 2008, 8:30am

dzieki za odblokowanie produkci w wiosce mam nadzieje ze udalo sie tez rozwiazac problem dotyczacy takiego pzrejecia i niekasowalnej armi :)

Konrad

Administrator

Posts: 1,251

Location: Dark Portal

  • Send private message

7

Tuesday, September 2nd 2008, 9:24am

Póki co jedynie przeliczyłem upkeep. Autora tematu proszę o dokładne rozpisanie które armie oblegały, a które zostały przejęte, bo w raporcie jest tylko walka jednej armii z garnizonem. Co robiła przed oblężeniem armia z przejętej wioski, która nie została usunięta?
UWAGA! Opcja 'Zgłoś' NIE służy do zadawania pytań ani zgłaszania problemów z grą!
W celu jak najszybszego uzyskania odpowiedzi, należy napisać temat w odpowiednim dziale lub wysłać prywatną wiadomość.


Przed wysłaniem PW upewnij się, że piszesz do właściwej osoby:
Admin ds. technicznych - Konrad
Admin ds. koncepcyjnych - SushiMaker

8

Tuesday, September 2nd 2008, 10:25am

armia jak na raporcie (w ilosci 96 procazy) wyruszyla z 5x39 celem zamiany wioski z 12x17. obelg zmalym posligiem (oklo -800 sekund) zakoczyla sie zwyciestem.

podczas ostatniej fazy obelgu w wiosce (z ktorej wyruszylo 96 procarzy) bylo jeszcze 18 (z tego co pamietam) w osobnym slocie.

po wygranym obelgu zostala zrobiona zmiana wiosek z tym ze:
w nowej wiosce posiadalem hero + 96 prockow (z wygranego obelga) oraz te 18 na 2 slocie ktore stacjonowalo w wiosce (z ktorej szedl obelg) pod koniec obelgu.

zachowanie armi po oblegu bylo takie ze moglem spowrotem polaczyc te 2 armie ( tak jakby byly w maciezystej wiosce z ktorej pochodza) oraz wszelkie akcje (atak, transport itd) nie moglem ich tylko usunac. upkeep byl dalej ciagniety z wioski z ktorej byl obelg ( 5 x 39) a w nowej wiosce moglem normalnie tworzyc nowe wojo.

po przejscu do nowej epoki wojo zniknelo zostal goly hero.

Konrad

Administrator

Posts: 1,251

Location: Dark Portal

  • Send private message

9

Tuesday, September 2nd 2008, 10:43am

Czemu nie dało się usunąć? Pojawiał się jakiś błąd przy próbie usunięcia jednostek?
Te 18 procarzy stacjonowało w garnizonie Twojej poprzedniej wioski, a potem zostali przepisani do nowej wioski?
Zmiana wioski macierzystej chyba jest ok, przecież po zamianie nowa wioska staje się wioską macierzystą.
Główny problem polega na tym że upkeep nie został przepisany i na tym, że armia wracała do wioski zamiast w niej stacjonować, zgadza się?
UWAGA! Opcja 'Zgłoś' NIE służy do zadawania pytań ani zgłaszania problemów z grą!
W celu jak najszybszego uzyskania odpowiedzi, należy napisać temat w odpowiednim dziale lub wysłać prywatną wiadomość.


Przed wysłaniem PW upewnij się, że piszesz do właściwej osoby:
Admin ds. technicznych - Konrad
Admin ds. koncepcyjnych - SushiMaker

10

Tuesday, September 2nd 2008, 12:25pm

nie dalo sie usunac chyba przez to :
http://img518.imageshack.us/my.php?image=bugun9.jpg

zwroc uwage ze tam pisze ze armia nalezy do trzodownia (wiocha z ktorej byl obelg) a zajdowalem sie z nia w zamczysku.
laczyc moglem akcje tez ale jak dalem na usun to pisalo nieprawidlowa operacja i po kliknieciu byle gdzie wylogowywalo mnie wskutek bezczynnosci.
ci 18 procki tak jak piszesz stacjonowalo w wiosce z ktorej szedl obelg i po wygraniu przeteleportowali sie do zamczyska (a wojo oblegajace wracalo do zamczyska .... mimo ze tam sie rozgrywala walka o kwadrat).

teraz zrozumialem dopiero idee ze armia po wygraniu nieznika tylko zmienia domek ;) ale nie mialem jak pisze powyzej mozliwosci kasowania ich i upkeep mialem zerowy.

11

Friday, September 26th 2008, 9:04pm

U mnie jest podobnie po wygranym oblegu[url]http://t1.czaswojny.pl/showmsg.php?mid=1715233&key=de7864d53a[/url]
mam zły upkeep surowców.Teraz wioska nazywa się
Twierdza poziom 3

Współrzędne [ 4 : 47 ]

Proszę, żeby jakiś admin to naprawił, bo sporo surowców tracę na utrzymanie jednostek, których w rzeczywistości niema.

Similar threads