Nie jesteś zalogowany.

Witamy na Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. Jeśli to Twoja pierwsza wizyta, przeczytaj Pomoc - wyjaśni Ci ona działanie forum. Aby korzystać ze wszystkich funkcji forum należy się zarejestrować. Użyj formularza rejestracyjnego aby dokonać rejestracji lub przeczytaj więcej informacji o procesie rejestrowania się na naszym forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany na forum, zaloguj się.

1

Thursday, 27.11.2008, 11:37

Wyglad forum.

Siemka!



Jestem tu nowy w tej grze. Ale zdązylem zauwazyc ze na forum ogulnie przebywa bardzo mało osób:P Moim zdaniem jest to spowodowane po cześci kiepskim w mojim przekonaniu wygladzie, kolorze. Gralem w wiele gier internetowych.

I we wszystkich grach forum przypominało strone z gra:) co z mojej opini wygladało bardzo fajenie. Rozumiem że Czas Wojny nie chce bec jak inne gry ale taki wyglad forum nie poprawia wizerunku gry a czego sie obawiam moze jej nawet szkodzić:/ Mysle ze powinnismy przedyskutować zmiane wygladu forum albo przeprowadzic nakiete czy powinnismy zmienic wyglad czy nie:)

Co sadzicie o zmianach?? i jakie macie propozycje na nie?

Ja proponuje od zmiany logo na forum:Pbo to obecne to chyba jakis programistiow jest:D

2

Thursday, 27.11.2008, 12:10

Ja to konserwatywny jestem.

Lomnas

Super Moderator

Postów: 960

Skąd: Kraków

  • Wyślij prywatną wiadomość

3

Thursday, 27.11.2008, 12:11

Poza tym jak walniesz dodatkowe grafiki to czas ładowania wydłuży się a (przynajmniej dla mnie) liczy się szybkość
"Krytykować może jedynie ten, kto posiada serce gotowe do niesienia pomocy." William Penn

"Któż to tupta, tupiąc po moim mostku?" - "To!" S. King

Ha ha ha :D



Dajcie wasala;)

4

Thursday, 27.11.2008, 12:15

no to teraz z tym dowaliłeś:P ja tu nie zamierzam wprowadzac filmów animowanych:D ani jakis innych ruchomych menu czy czegoś chodzi mi tylko o zmiane kolorków z bialego i niebieskiego na cos blizszego grze;)

Lomnas

Super Moderator

Postów: 960

Skąd: Kraków