Nie jesteś zalogowany.

kasioraja

Początkujący

  • "kasioraja" started this thread

Postów: 0

Skąd: okolice Grudziądza

  • Wyślij prywatną wiadomość

1

Saturday, 13.12.2008, 16:14

Jak się bronić?

Witajcie!

Jestem początkującym graczem(gram od około miesiąca). Mam problemy z ciągłymi atakami na moją wioskę. Nie mam szans na zbudowanie wojska,bo albo brakuje mi surowców, albo zostaje ono zniszczone. Poza tym muszę nawet kilka razy dziennie wskrzeszać bohatera. Może ktoś zna jakieś techniki obrony przed takimi atakami? :)

Lomnas

Super Moderator

Postów: 960

Skąd: Kraków

  • Wyślij prywatną wiadomość

2

Saturday, 13.12.2008, 16:17

Tak. Wybuduj dużo wędzarni i rozbuduj je (nie będzie Ci tyle surowców ginąć przy atakach). Zresetuj bohatera i daj mu latanie za 400 pkt. Jego zgony zmniejszą się tak o 99%. Tylko wrogi hero będzie Ci mógł go ubić a i to nie za często.
"Krytykować może jedynie ten, kto posiada serce gotowe do niesienia pomocy." William Penn

"Któż to tupta, tupiąc po moim mostku?" - "To!" S. King

Ha ha ha :D



Dajcie wasala;)

Aliar

Intermediate

Postów: 388

Skąd: Mezopotamia

  • Wyślij prywatną wiadomość

3

Saturday, 13.12.2008, 20:00

Zagadaj grzecznie z agresorami, u mnie to działa...
Po co Ci uszy?

Wystarczy klik!

ptz

Trainee

Postów: 91

Skąd: Białystok

  • Wyślij prywatną wiadomość

4

Saturday, 13.12.2008, 23:45

Albo zagadaj z kimś wyżej postawionym w rankingu o protekcję ;)

VeiN

Moderator

Postów: 543

Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz

  • Wyślij prywatną wiadomość

5

Sunday, 14.12.2008, 00:00

Jeżeli nie masz zamiaru siedzieć 18h na dobę to tak jak wspomniano powyżej wybuduj sporo wędzarni dla ochronki i surkę wrzucaj do nich co pewien czas.