Nie jesteś zalogowany.

Witamy na Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. Jeśli to Twoja pierwsza wizyta, przeczytaj Pomoc - wyjaśni Ci ona działanie forum. Aby korzystać ze wszystkich funkcji forum należy się zarejestrować. Użyj formularza rejestracyjnego aby dokonać rejestracji lub przeczytaj więcej informacji o procesie rejestrowania się na naszym forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany na forum, zaloguj się.

1

Saturday, 10.01.2009, 17:23

Darmowy symulator walk do TE

Ponieważ wszystkie potrzebne algorytmy zostały podane przez twórców TE na wikipedii zamierzam stworzyc darmowy symulator walk do TE. Nie mam dużego doświadczenia w PHP więc symulator będzie napisany w Delphi pod Win32 (jeśli będzie wogule ktoś chciał wersje na linucha to zawsze może przekompilowac kod w Kylix). Zaznaczam ,że mam też na głowie inne projekty i symulator może być gotowy za tydzień , 2 albo i miesiąc :P Ale jest to dobry sposób na rozwijanie umiejętności programistycznych więc na 100% będzie w najbliższym czasie.

Prosiłbym tylko Was drogich graczy o małą pomoc. Potrzebuję spis wszystkich jednostek , Bossow i technologii (przydatnych w walce) w grze wraz z ich statystykami. Najlepiej ,żeby były w tej postaci:

Nazwa_Jednostki (Epoka)
Pancerz , Typ_Ataku
HP , Atak , AA
Obrona , Inicjatywa

np.
Procarz(2)
Lekki , Rozrywający
90 , 50 , 0
20 , 160

Nazwa_Technologii
Rodzaj_Dodatku
Na_kogo_ma_wpływ

np.
Sandały
Inicjatywa + 10
Miecznik,Procarz,Oszczepnik,Hoplita,Legionista

-----------Raportownik TE - 1.5-----------


viceroy

Intermediate

Postów: 243

Skąd: Gdzieś z jakiegoś pola kapusty.

  • Wyślij prywatną wiadomość

2

Saturday, 10.01.2009, 17:46

ujmę to tak. darmowy symulator będzie konkurencją dla płatnego symulatora w grze. twórcy gry musza na czyms zarabiać i po to powstał płatny symulator. nie sądzę aby super moderator forum zgodził sie na umieszczenie bezpłatnego symulatora na forum.

pomysł fajny ale nie przejdzie