Nie jesteś zalogowany.

1

Monday, 19.01.2009, 20:09

Problemy z komputerem

Witam,
Mam problem związany z moim komputerem a mianowicie gdy włączam grę (nowszą) np. takiego wiedźmina to komputer mi się nagle wyłącza jakbym go od prądu odłączył. Testowałem również na grze Call od Duty 5 i podczas ładowania misji to samo się działo... czyli nagłe wyłączenie komputera...
Proszę o pomoc, najlepiej informatyków :huh:


Allah
No gdzie on teraz jest? Gdzie?

Lomnas

Super Moderator

Postów: 960

Skąd: Kraków

  • Wyślij prywatną wiadomość

2

Monday, 19.01.2009, 20:24

Nie jestem informatykiem ale temperatury sprawdzałeś? Wiatraczki się kręcą? Zasilacz ok? Też tak miałem i mi po prostu zasilacz padał przy większym obciążeniu.
"Krytykować może jedynie ten, kto posiada serce gotowe do niesienia pomocy." William Penn

"Któż to tupta, tupiąc po moim mostku?" - "To!" S. King

Ha ha ha :D



Dajcie wasala;)

3

Monday, 19.01.2009, 20:31

Temperatura wyświetla się mi na monitorku który ma na kompie i raczej nie podwyższa mi się wyżej niż ustawa przewiduje... a jak już to chyba musi przekroczyć 35 stopni o ile pamiętam gdy gasł przy upałach. a np. gierki typu Serious Sam 2 wszystko jest Ok więc raczej taka opcja odpada...

EDIT a i jeszcze to:
jakiś czas temu też mi się coś podobnego działo... ale jakoś samo przeszło ...


Allah
No gdzie on teraz jest? Gdzie?

xpmx

Początkujący

Postów: 23

Skąd: Śląsk

  • Wyślij prywatną wiadomość

4

Monday, 19.01.2009, 21:47

wg mnie zasilacz Ci nawala... wymień na mocniejszy, albo napisz jaki masz obecnie.

5

Monday, 19.01.2009, 21:49

Wszystko wskazywałoby albo na to, że Twój zasilacz nie jest w stanie uciągnąć karty graficznej, albo, że uszkodzone masz chłodzenie: radiator/wiatrak przy karcie graficznej/procesorze/zasilaczu.

Poszperaj w googlach za programami do mierzenia temperatury poszczególnych części, i sprawdź, która najbardziej "skacze" przy odpalaniu gierki.

Edit @up