You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

41

Wednesday, April 1st 2009, 11:19am

to nie wirus... to błąd na serwerze... ot cała sprawa:(

42

Wednesday, April 1st 2009, 11:22am

o 15:00 koniec naszych kont... nic na to nie mozna poradzic... zaczynamy grę od nowa...:(:( ale podobno kto miał premium ten nadal je bedzie miał:)

Pipolux

Beginner

Posts: 13

Location: Jukatan

  • Send private message

43

Wednesday, April 1st 2009, 11:25am

także koledzy !!!! KUPOWAĆ KUPOWAĆ I JESZCZE RAZ KUPOWAĆ PREMIUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

44

Wednesday, April 1st 2009, 11:26am

przyda sie premium zaczynajac grę od nowa, bo zawsze mozna 4 budynki zakolejkować... chociaż tyle na pocieszenie:)

45

Wednesday, April 1st 2009, 11:27am

komunikat się włącza podczas obecności na koncie. Jeżeli zostawicie konto zalogowane na czas dłuższy niż odliczanie to skasuje się się konto. Dodatkowo wydaje mi się, że gdy nie jesteśmy zalogowanie konto się nie skasuje ...

A wyłączenie java skryptów jest rada kretyna .. gra przestaje działać. Kliknięcie na komunikat nie skutkuje. Nie mam pewności czy odliczanie nie działa mimo, że zegar nie działa.

I przestańcie wypisywać bzdury.

Pipolux

Beginner

Posts: 13

Location: Jukatan

  • Send private message

46

Wednesday, April 1st 2009, 11:28am

a ja mimo wszystko uważam ,że skasowanie WINDOWSA pomoże !!!!!!

Posts: 115

Location: Karak Krakoff

  • Send private message

47

Wednesday, April 1st 2009, 11:29am

Gadałem z Thorgą :) Przywróci mi konto. A w ramach rekompensaty przerzuci mnie do 4e!!! :):):)

Mam przekazać Wam że ręcznie może wyłączyć to odliczanie, ale trzeba do niej napisać na PW , podając swoje dane w grze, id konta i login. Teraz jest cały czas zajęta ręcznym usuwaniem tego buga...
_______________________________________________________________________________________________________

- Co robi typowy multikonto-player po orgazmie?
- Przełącza z redtube'a na Time Edge.
_____________________________________________________________________________________________
Nie podoba się? To nie graj!
_______________________________________________________________________________________________________

48

Wednesday, April 1st 2009, 11:29am

wszystko sie skasuje do 15:00... nic na to nie poradzimy:(:( płakac sie chce... tyle grania ;(

Pipolux

Beginner

Posts: 13

Location: Jukatan

  • Send private message

49

Wednesday, April 1st 2009, 11:31am

tylko dla pewności wgram WINDOWS 95 !!!!!!!!!

Buzz

Beginner

Posts: 29

Location: DeGie

  • Send private message

50

Wednesday, April 1st 2009, 11:32am

w koncu ktos kto sie tu zna, albo poprostu sprawdzil ;] wylaczenie javascrp nic nie daje
:thumbsup:

51

Wednesday, April 1st 2009, 11:32am

nie wiem czy te nowe przeglądarki bedą pod nim chodzic wiec lepiej zacznij od 98

o nie moi sąsiedzi znikneli kogo ja teraz bede atakował

This post has been edited 1 times, last edit by "Sunny" (Apr 1st 2009, 11:37am)


52

Wednesday, April 1st 2009, 11:38am

Zaczynajcie sie żegnac z bliskimi w TE , wrogom powiedzcie że wybaczacie bo wszyscy spotkam sie w czyśćcu to koniec świata.

Buzz

Beginner

Posts: 29

Location: DeGie

  • Send private message

53

Wednesday, April 1st 2009, 11:44am

ja juz tu nic nie napisze :D wszystko wiem :D
:thumbsup:

54

Wednesday, April 1st 2009, 11:50am


A wyłączenie java skryptów jest rada kretyna .. gra przestaje działać. Kliknięcie na komunikat nie skutkuje. Nie mam pewności czy odliczanie nie działa mimo, że zegar nie działa.

w koncu ktos kto sie tu zna, albo poprostu sprawdzil ;] wylaczenie javascrp nic nie daje


;) ;) ;) ;)

Mad

Beginner

Posts: 8

Location: Kraków

  • Send private message

55

Wednesday, April 1st 2009, 11:54am

no i du** klikam klikam i uj
bardzo śmieszne ;]

56

Wednesday, April 1st 2009, 11:55am

Najlpiej kompa oblać piwem. Albo Thordze wysłać własne zdjęcie na tle TE. U mnie podziało.

Mad

Beginner

Posts: 8

Location: Kraków

  • Send private message

57

Wednesday, April 1st 2009, 11:58am

e tam piwa żal ale zdjęcie można podesłać
a co do formata to ja gratuluje jak ktoś zdąży to zrobić w ciągu 9min po których konto się kasuje ;]

58

Wednesday, April 1st 2009, 12:08pm

Na pewno to sprawka ---> .

Mad to nie buło śmieszne na początku, a teraz już tak :) .

Zainstalujcie sobie win 3.11 na pewno wam pomoże :rotfl: .

59

Wednesday, April 1st 2009, 12:12pm

Nie, nie, win3.11 nie pomoże, tylko do DOS-a trzeba powrócić to jedyna rada :rotfl:

Mad

Beginner

Posts: 8

Location: Kraków

  • Send private message

60

Wednesday, April 1st 2009, 12:12pm

Mad to nie buło śmieszne na początku, a teraz już tak :) .


to pewnie przez ta twoja viste :P
u mnie ciasteczka pomogły

Similar threads