You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Friday, May 30th 2008, 10:16am

W jaki sposob gra sie bohaterem nie latajacym

W jaki sposob moge wygrac walke bohaterem nie latajacym?

http://alpha.czaswojny.pl/showmsg.php?mi…&key=64f05eb24a

Rozumiem ze mam jakies mozliwosci wygrania tego, jakie?

Mam rozdysponowane punkty dla bohatera i chcial bym wykonac poprawnie jakies zadanie, jak?

2

Friday, May 30th 2008, 10:21am

Żeby wygrać nielatającym musisz na jaskinię pójść z Wilczymi jeźcami lub mastodontami ;) z dzikimi nie masz szans ;)

3

Friday, May 30th 2008, 10:23am

No dobra, ale w takim razie czy jest jakies miejsce na planszy do ktorego moge sie udac i mam szanse wygrac dopiero zaczynajac?

[EDIT] Zwarzywszy ze poziom trudnosci w tej jaskini jest 1/109, to gdzie mam sie udac, zeby zdobyc doswiadczenie bohaterem?

Raziel

Intermediate

Posts: 236

Location: Warszawa/Bydgoszcz

  • Send private message

4

Friday, May 30th 2008, 10:25am

Tak - wroga wioska, kiedy skończą się ochronki :)
Boże, kiedy Dies Irae?
Ludzie, proszę, czytajcie TUTORIAL i używajcie opcji SZUKAJ!!!

Nick w grze: Raziel

"Kropla krwi spływa,
jakże piękną czerwienią,
zachodzi słońce."

5

Friday, May 30th 2008, 10:28am

Hmm, to troche rownowaga jest slaba, bo bohater latajacy ma masakrycznego boosta na poczatku.

6

Friday, May 30th 2008, 10:30am

1 031 / 2 100
Wow taki boost że szkoda gadać... Na waciki starczyło...

7

Friday, May 30th 2008, 10:32am

To jeszcze propo ochronek... Jak juz moj bohater zszedl z tego swiata, to w jaki sposob mam sie teraz bronic przed horda latajacych bohaterow ktorzy beda atakowac moje miasto?

8

Friday, May 30th 2008, 10:33am

Odnosnie wacikow... przytocze walke wklejana w innym poscie.

http://alpha.czaswojny.pl/showmsg.php?mi…&key=51f4a92b88

Porownaj sobie i nie mow ze latajacy nie ma boosta.

9

Friday, May 30th 2008, 10:34am

Zależy jeszcze ile masz ochronki i ile masz surowców ;)

Konrad

Administrator

Posts: 1,250

Location: Dark Portal

  • Send private message

10

Friday, May 30th 2008, 10:34am

Wydając surowce do 0 i używając spichlerzy.
UWAGA! Opcja 'Zgłoś' NIE służy do zadawania pytań ani zgłaszania problemów z grą!
W celu jak najszybszego uzyskania odpowiedzi, należy napisać temat w odpowiednim dziale lub wysłać prywatną wiadomość.


Przed wysłaniem PW upewnij się, że piszesz do właściwej osoby:
Admin ds. technicznych - Konrad
Admin ds. koncepcyjnych - SushiMaker

11

Friday, May 30th 2008, 10:39am

Konrad, no fajnie, ale to z gory jest zalozenie, ze w zaden militarny sposob obronic sie nie moge, jedyne co moge zrobic, to dac sie farmic howajac glowe w piasek i majac nadzieje ze wrog jej nie znajdzie, do czasu odzyskania bohatera. Nie uwazasz ze troche cos z balansem jest nie do konca w takim razie? Moge miec olbrzymia armie a i tak przyjdzie pojedynczy bohater i mi ja wytnie.

I problem nie lezy w tym ze wybralem poprostu zle jednostki, ale w tym ze nie ma jednostek ktore pozwolily by mi sie obronic.

[EDIT] Gram w BW od jakiegos czasu, i to co mi sie podoba, to to ze nie ma jednej slusznej taktyki. Kazda ma swoje wady i zalety. Tutaj jest jedna sluszna taktyka. Bohater na poczatku MUSI byc latajacy. Koniec kropka.

12

Friday, May 30th 2008, 10:41am

Zrób symulacje, nawet jeżeli wrogi bohater ma anioła latającego, to możesz uzyskać remis (po 3ch rundach) mając 2-3 dzikich ;)

EDIT:
Zauważ także, że nie budując spichlerza możesz przy obronie zachować po 100 każdego surowca, czyli jak masz poniżej 100 krzemionki i poniżej 100 kamienia nawet jak bohater w Ciebie wejdzie, a Ty nie masz obstawy to i tak nic Ci nie zagrabi ;)

EDIT 2:
Nie jest to jedyna słuszna taktyka ;) jest ona konieczna tylko wtedy jeżeli chcesz od razu chodzić na ekspedycje ;)

EDIT 3 (@Down):
Walka pomiędzy armiami trwa 3 rundy, walka w ekspedycjach 10 :)

guest

Unregistered

13

Friday, May 30th 2008, 10:44am

fajnie, szkoda tylko ze walka trwa 10 rund :)

14

Friday, May 30th 2008, 10:51am

Tak, tylko nie bierzesz pod uwage jednego.

Mowisz "Tylko jak chcesz odrazu chodzic na ekspedycje"

Jezeli ja nie chcodze odrazu na ekspedycje, podczas gdy ty tak, to twoj bohater bedzie bardziej doswiadczony. Oznacza to, ze w stosunku do Ciebie znowu zostaje w tyle, bo jak sie spotkamy na polu walki, po tym samym czasie gry, z takimi samymi armiami, to ja przegram, ze wzgledu na to, ze twoj bohater jest juz znacznie bardziej doswiadczony od mojego.

15

Friday, May 30th 2008, 10:54am

Na razie mój bohater zdobył jedynie 4 punkty doświadczenia. Jest jeszcze droga prowadząca bohatera do wzmocnienia go jeżeli chodzi i pójść w szybki rozwój armii, żeby w niedługim czasie iść na ekspedycje z silniejszymi jednostkami.

16

Friday, May 30th 2008, 11:10am

Coz, moze, zalozylem multi, zeby zobaczyc czy mam racje. Oczywiscie skasowal bym stara postac, ale nie idzie ;/

Obawiam sie jednak ze start od nowa, oplaca mi sie bardziej, niz ciagniecie postaci, ktora ma zle rozdysponowane punkty, mimo, ze mam juz czesciowo rozbudowana wioske. Jak juz bedzie sie dalo zresetowac bohatera to, to skasuje to konto testowe.

17

Friday, May 30th 2008, 2:06pm

Nie uważacie, że to dość "dziwne" oceniać balans gry po jednym dniu od startu serwera?
To tak jakby uważać, ze BW jest niezbalansowane, bo przegrywa sie z kolesiem, który dropnął zębaty nóż 2 dni po starcie którejś necro.

Powtórze się - dajcie grze nabrać wiatru w skrzydła :)
Sam jestem ciekaw jak będzie wyglądać rozgrywka z tyloma graczami i ich pomysłami na postacie.

Aha - latanie dla hero to jeden z początkowych sposbów rozpoczęcie gry. Obecnie exp z lokacji spec jest mizerny - zobaczycie sami potem.
Operator serwerów T1 i T2
Zanim napiszesz wiadomość - przeczytaj FAQ Gra na 1 IP / Multikonta.
Nie przyjmuję skarg na PW! Chcesz zgłosić skargę - napisz w dziale Skargi, po zapoznaniu się z Regulamin działu SKARGI.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Graj Muzyko!
Chuck norris said let be light and there was Hasselhoff
o_0


18

Friday, May 30th 2008, 3:46pm

To moze i ja napisze co sadze o lataniu:

Smialo moge go porownac do samobojcy/[shuri] zemsty czy czegokolwiek innego czym poprostu "trzeba" grac zeby wygrywac z innymi. Przez najbzlizszy miesiac [lub jak kto woli dopoki ktos nie dojdzie do odpowiedniej epoki] jedyna rzecz ktora bedzie mogla zabic waszego bohatera to inny bohater lub jednostki z lokacji specjalnych. Innymi slowy jesli potrafisz stworzyc bohatera, latajacego bohatera ktorego nie potrafi zabic zaden inny bohater jestes znaczni szybciej rozwijajacym sie graczem gdyz ataki beda zawsze konczyc sie remisem co zaoszczedzi polowe normalnie rabowanej surowki.

Nie widze zadnego plusa w naziemnym bohaterze.
Piep**ycie jak potłuczeni.

19

Friday, May 30th 2008, 4:11pm

a ja widze plusa, latajacy bohater ma uber - do obrony podczas gdy kupno ataku AA dla bohatera jest duzo tansze i nawet glupie 10 ataku AA da kosmiczny dmg dla naszego latajacego przyjaciela

20

Friday, May 30th 2008, 4:11pm

Nie taki niezniszcalny - mozna np zainwestować w AA i tym samym "uziemiać" każdego latającego hero wroga ;)
Ale faktem jest, że umiejętność latania daję to, że musimy o wiele mniej uważać na naszego hero niż na tego naziemnego.
Operator serwerów T1 i T2
Zanim napiszesz wiadomość - przeczytaj FAQ Gra na 1 IP / Multikonta.
Nie przyjmuję skarg na PW! Chcesz zgłosić skargę - napisz w dziale Skargi, po zapoznaniu się z Regulamin działu SKARGI.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Graj Muzyko!
Chuck norris said let be light and there was Hasselhoff
o_0