Nie jesteś zalogowany.

Witamy na Oficjalne Forum - Time Edge - Czas Wojny. Jeśli to Twoja pierwsza wizyta, przeczytaj Pomoc - wyjaśni Ci ona działanie forum. Aby korzystać ze wszystkich funkcji forum należy się zarejestrować. Użyj formularza rejestracyjnego aby dokonać rejestracji lub przeczytaj więcej informacji o procesie rejestrowania się na naszym forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany na forum, zaloguj się.

21

Thursday, 07.02.2013, 22:29

hmmm jestem nowy w 6 epoce \
na evencie postawiłem 200 mecha w stolicy
i zobaczyłem kolegę który miał 300 mecha
do tego 500 servo i 500 pl
i jak tu grać skoro moja kumulka łącznie tyle ma ???
a przyrost to on se zrobi surki bo w innych wioskach może mu rosnąć nikt mu nie podskoczy (jeszcze nie widziałem by ktoś mógł wacuś wskaż miszcza xD)
a na t2 faktycznie miałem nadzieję na niezłe bicie z diabłami a coś za łatwo te oble idą (3 rundy zamiast 9 i czołgów straconych 16) :thumbdown:

22

Friday, 08.02.2013, 08:51

Panowie o czym wy gadacie.... Przecież nie da się już dogonić czołówki i na t1 i na t2. To jest nierealne więc nie łudzić się, że kolejny event budowlany coś zmieni. Już popsuli grę 2 eventami. Większość z nas gra tylko już dla kolegów bo przyjemności z tej gry żadnej nie ma już.

Ole

Professional

Postów: 826

Skąd: PŁOCK

  • Wyślij prywatną wiadomość

23

Friday, 08.02.2013, 10:36

No ci powiem 48 poziom uranu. Szacun:D Nawet nie chce wiedzieć ile to tytanu kosztowało:)
Po co pisać jeśli nawet nie umiesz czytać:D

24

Saturday, 09.02.2013, 08:08

Nieważne ile kosztowało, ale na bank mu się opłacało ;)

Ole

Professional

Postów: 826

Skąd: PŁOCK

  • Wyślij prywatną wiadomość

25

Monday, 11.02.2013, 10:08

Chwilkę myślałem i chyba wiem na czym polega problem tej gry.

Na czasie:D

Wszystkie założenia tej gry są dobre ale na początku. Potem brak zbalansowania i zaczynają się przegięcia.

Naloty
Mamy niski lvl wiosek i wszystko gra. Mało bombek, więc mało niszczą, niski lvl budynków więc szybko się odbudują.