Hydży ! i tak też swojego wątku doczekało sie anime dla jednych bajki dla głupich dzieciaków, dla innych realizacja ulubionych mang, dla fanow animacji gratka dla oka , czyli pisajcie co sie komu podoba ;] moze sie uda zrobic liste lepszego z gorszego czyli spis serii ktore warto obejrzec ;]
[tylko nie pisac mi tu a jakis pokemonach, bo rzuce klątwe ktorej efektem bedzie transformacja w neokida xP ]
to na poczatek:
=ghost in the shell the movie 2 (perelka ale trza obejrzec film pierwszy zeby wiedziec co sie dzieje
, niestety film pierwszy nie jest tak wspanialy pniewaz zostal zrobiony kilka lat wczesniej..)
=texhnolyze (jak dla mnie pozycja obowiazkowa, osadzona w klimarach mafijno postapokaliptycznych)
=ergo proxy (rowniez osadzona w klimatach postapokaliptycznych, trzeba ogladac baaardzo uwaznie zeby sie nie zagubic w fabule
)
=gintama (wyjatkowo smieszne ;], osadzone w przyszlosci z odrobina klimatow z edo
)
=filmy z sagi final fantasy (bardzo dobra szata graficzna animacja 3d stoi na niezlym poziomie ;])
=vampire knight (jedna z bardziej oczekiwanych serii tego roku, vampiry i szkola.. multum bishonenow, zdecydowanie pozycja dla pan)
=library war (tez swieza tegoroczna seria dosc dziwne polaczenie kultu ksiazki z militariami, troche gagow reasumujac akcja + odrobina smiechu)
=strait jacket (krotka 3 odcinkowa seria OAV, jak to gdzies na jakims forum trafnie napisal harry potter spotyka iron mana, godne uwagi)
=shigurui (fabularnie troche mnie zawiodlo jednak graficznie prezentuje sie bardzo dobrze, era edo samuraje + duzo krwi + duzo przemocy)
=FLCL, Dead leaves i Trava ( trzy serie o dosc nie spotykanej kompozycji graficznej, bardzo pokrecone wybitnie nie kanoniczne
)
=Romeo x Juliet (romansidlo, jak kocham ciebie ty kochasz mnie + troche akcji, akcja "niby" sredniowiecze ale pojawiaja sie pegazy i elementy magii, tylko dla fanow romansow)
=samurai champloo (seria o przyjazni trojga dosc przeciwnych osobowosci ktorych los sprowadza na wzajemne towarzystwo, samuraje + nawer efektowne walki + troche smiechu, niezle)
=animatrix (o tym slyszal chyba kazdy wiec nie bede sie tworzyl
)
=beck (proza zycia, o kilku osobowosciach i bandzie muzycznym, dobra sciezka dzwiekowa ;])
=blood+ (dobry wampir, zle wampiry i duzo krwi
jak ktos bardzo lubi BW ;p pozycja obowiazkowa
)
=claymore (mieso krew demoniszcza i historia przedstwawicielki kasty claymore [takie tam poldemoniszcza
])
=colorful (o damskiej bieliznie i o tym czego robic sie nie powinno w dosc humorystycznej oprawie, odc kruciuskie, polecam *szczegolnie dla pan, ale panowie tez sie posmieja* )
=gantz (daje do myslenia, wspolczesnosc, fabula alternatywy posmiertnej czyli "smiertelnej gry", + odrobina golizny, i troche szczelania
)
=Gilgamesh (nie ma nic wpolsnego z TE
,ciekawa graficznie o dwojce rodzenstwa i ich losach w steroryzowanym swiecie, niewybitne ale wciaga jak piwsko
)
=Jin-Roh: The Wolf Brigade (bardzo dobre jak obejrzycie to sami dowiecie sie czemu ;],)
=kemonozume (o milosci zwyklego mezczyzny i "ludojada" pod postacia kobiety, pozycja obowiazkowa, ciutke inne graficznie
)
=Last Exile (obejrzycie zobaczycie, bardzo dobra fabula, dwa krolestwa i grand stream czyli masa powietrza pozwalajaca na szybka jednak niebezpieczna komunikacje i gildia technologi wykorzystujaca owa sciezke, mnie sie podobalo
)
=mononoke (kolejna perelka graficzna zrealizowana dosc niekonwencjonalnie, o przygodach dosc dziwnego egzorcysty)
=mushishi (brak akcji, proza zycia, kolejna perelka animacji)
=NHK ni yōkoso! (romansidlo o nastolatce i 22 letnim hikikomori "domatorze" czy jak to sie tam pisze
+ oczywiscie masa gagow)
=Nodame cantabile ( kolejne romansidlo tym razem w atmosferze muzyki klasycznej dzieki czemu jest w tej serii powiew swiezosci ;] jak zwykle w towarzystwie dobrego humoru)
=Sayōnara Zetsubō-sensei (dwa sezony, o nauczycielu pesymiscie i samobojcy jakich malo i jego przygodach ;] czyli ze nic nie moze sie udac
dosc zabawne, swietne into, warto obejrzec)
=SoulTaker (bardzo dobrze skomponowana wizualnie seria, dosc pokrecona ;p)
=Vampire Hunter D: Żądza krwi (dobry film z elementem "wampira", pozycja obowiazkowa dla milosnikow BW ;p )
=Wolf's Rain (do obejrzenia
)
= teraz ogladam macross frontier (cieszy oko, ciekawa fabula jak na pierwsze odc
no i na pewno lakomy kasek dla milosnikow gundama ;] )
heh pewnie wyszedlem na mega anime swira
no coz nie da sie ukryc ze troche sie tego naogladalem
, dobrych seri jest multum wiecej jednak tylko tyle jestem w stanie wypisac na teraz mam nadzieje ze komus to sie na cos zda
jedni lubia cos lepszego inni wola pokemony xD, no to pisajcie co tam dobrego obejrzeliscie :]